۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
کد مطلب : ۳۸۶۰۰
15 سال تعلل!

آموزشگاه خيري بروجن پاتوقي امن براي معتادان/وقتي کم توجهي مسئولين خير را بي انگيزه مي کند

آموزشگاه خيري زمانيان بروجن در پي بي توجهي مسئولان دولتي تبديل به پاتوقي امن براي معتادان و استراحتگاه گوسفندان و حيوانات شده است.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، آموزشگاه خيري نعمت ا... زمانيان در شهر بروجن که از سوي مسئولين دولتي مورد بي توجهي قرار گرفته اين روزها تبديل به خلوت گاهي براي استعمال مواد مخدر شده است.

منابع مطلع مي گويند آموزشگاه خيري زمانيان در قالب دو مدرسه در حالي نيمه کاره باقي مانده که خير به تعهدات خود عمل کرده اما ادامه کار از سوي دولت و اداره كل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس استان معطل مانده و اين بي توجهي موجب گلايه و سلب انگيزه از خير مدسه ساز شده در حالي که مسئولان براي تشويق و جذب حداکثري مشارکت خيرين در امر مدرسه‌ سازي بايد تلاش جدي داشته باشند.

آموزشگاه خيري زمانيان که حدود ۱۵ سال از زمان اجراي آن مي گذرد به گفته منابع مرتبط و همان طور که از ظاهر آن پيداست يکي از واحدهاي آموزشي با انجام اسکلت و ديوار کشي حدود ۴۰ درصد و دومين واحد آموزشي که هنوز يک طبقه آن نيز اجرا نشده در حد ۲۰درصد پيشرفت فيزيکي داشته است.

آن طور که منابع مطلع مي گويند در پروژه هايي که خيرين مشارکت دارند پس از ۵۰ درصد پيشرفت پروژه تکميل آن به عهده دولت است؛ در ساخت اين ۲ واحد آموزشگاهي نيز خير سرمايه گذاري کرده اما ادامه کار با بي توجهي دولت معطل مانده است.

طبق بررسي ها و گزارش هاي ميداني کلار در حال حاضر اين دو واحد آموزشي تبديل به پاتوق و خلوت گاهي براي معتادان و استراحت گاه گوسفندان و حيوانات شده است.

همان طور که از تصاوير پيداست آموزشگاه خيري زمانيان به خاطر بي توجهي بعد از پانزده سال ظاهري فرسوده به خود گرفته و بسياري از بلوک هاي سقف آن شکسته و موجب خسارت به بيت المال شده است.

به نظر مي رسد در صورت ادامه بي توجهي ها و گذر زمان استحکام بنايي اين آموزشگاه ها نيز از نظر آئين نامه هاي مهندسي زير سوال و مورد اشکال قرار گيرد.

اما نکته اي که باقي مي ماند و ترديدي در آن نيست اگر دانش آموزان از امکانات متنوع آموزشي برخوردار باشند کيفيت علم آموزي و دانش افزايي آنان نيز افزايش چشمگيري خواهد يافت پس ضروري است با وجود بودجه ها و اعتبارات ناکافي به افزايش امکانات آموزشي با جذب افراد خير اقدام کرد؛ افراد خيري که براي کارهاي خير آستين همت بالا زده اند و در حد توان خود ياريگر مسئولان هستند و تلاش مي کنند با ايجاد امکانات مناسب دغدغه ها را کاهش دهند.

انتهای پیام/540 ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۵:۲۷:۱۱

28 Mar 2024