۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۲
کد مطلب : ۳۶۲۱۵

ورزش همگاني باعث ايجاد شور و نشاط مردم و تحقق سلامتي مي‌شود

مسئول معاونت تربيت‌بدني ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان گفت: لازمه‌ي داشتن يک جامعه سالم تحرک و نشاط است، بنابراين ورزش همگاني و پياده‌روي‌هاي عمومي باعث ايجاد شادابي و نشاط بين افراد مي‌شود.
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، به مناسبت گراميداشت فرارسيدن هفته دفاع مقدس، همايش پياده‌روي عمومي با حضور مسئولين و اقشار مختلف مردم شهرستان در پارک ساحلي برگزار شد.

مسئول معاونت تربيت‌بدني ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان گفت: برنامه پياده‌روي عمومي خانوادگي به مناسبت گراميداشت هفته دفاع مقدس به دليل تقارن  با دهه اول محرم، به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور برگزار شد.

سيد يوسف ميراحمدي باباحيدري هدف از برگزاري اين برنامه را ترويج ورزش همگاني و ايجاد شور و نشاط در میان مردم که منجر به تحقق سلامتي و پويايي آحاد جامعه بيان کرد.

وي با اشاره پيام اين پياده‌روي اظهار داشت: لازمه‌ داشتن يک جامعه سالم تحرک و نشاط است، بنابراين ورزش همگاني و پياده‌روي‌هاي عمومي باعث ايجاد شادابي و نشاط بين افراد مي‌شود ما هم براي دستيابي به اين امر مهم برنامه پياده‌روي خانوادگي را به مناسبت گراميداشت  هفته دفاع مقدس برگزار نموديم.

میراحمدی به برگزاری برنامه هايی براي جوانان گفت: برنامه‌هاي مختلفي را در سطح روستاها و شهرهاي شهرستان فارسان در سطوح مختلف سني و رشته‌هاي متنوع ورزشي (فوتسال، کشتي قهرماني و پهلواني، واليبال، تنيس روي ميز، ورزش‌هاي رزمي، ورزش‌هاي بومي محلي و... جهت خواهران و برادران) اجرا کرديم.

مسئول معاونت تربيت‌بدني ناحيه مقاومت بسيج شهرستان فارسان ادامه داد: اين ورزشکاران درقالب تيم بسيج رقابت‌هاي خود را از روستا و شهر خودشان شروع کرده‌اند و بعد به مسابقات شهرستان  راه مي‌یابند که پس از اين رقابت يک تيم منتخب با تأييديه فني آن رشته به مسابقات قهرماني، استاني  فرستاده مي‌شوند.
 
وي اظهار داشت: ازجمله  مقام‌هايي که توانسته‌ايم به آن دست یابیم که عبارت از مقام سوم واليبال نوجوانان ناحيه فارسان در مسابقات استاني، در ووشوی انفرادي دستیابی به دو رتبۀ قهرمانيکه و معرفی به مسابقات، کشتي جوانان يک مدال قهرماني طلا، کشتي پهلواني چهار مدال و دعوت به مسابقات کشوري، کسب مقام قهرماني استان در بازي‌هاي بومي محلي برادران و راه‌يابي تيم سپاه ناحيه فارسان به مسابقات کشوري هستند.
 
وي در پايان گفت: بايد تمام دستگاه‌ها نه‌تنها  سپاه  بلکه تمام دستگاه‌هاي ذي‌ربط اجرايي دست‌به‌دست هم دهند تا بهتر بتوانيم نظير اين برنامه‌ها را در شهرستان فارسان اجرا کنيم، در تحقق تحرک، پويايي و نشاط در جامعه قدم برداريم و مردم رغبت بيشتري به ورزش و علي‌الخصوص ورزش‌هاي همگاني نظير پياده‌روي خانوادگي پيدا کنند.

انتهاي پيام1026ج /590پ
 
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی پیرغار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

ساعت:

۰۵:۵۴:۵۳

19 Mar 2024