۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۳۵۲۲۵
مسئول برگزاري کلاسهاي طرح اوقات فراغت کانون بسيج شهر اردل:

کلاس هاي طرح اوقات فراغت تابستان در شهر اردل آغاز شد

مسئول برگزاري کلاسهاي طرح اوقات فراغت کانون بسيج شهر اردل از برگزاري کلاس هاي طرح اوقات فراغت تابستاني از اول تيرماه تا 20 شهريورماه در اين شهر خبر داد.
به گزارش جهانبین نیوز؛ بهرامي مسئول برگزاري کلاس هاي طرح اوقات فراغت کانون بسيج شهر اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه گفت: فصل تابستان با گرما و زيبايي كه از راه مي‌رسد، زمان و فصل دغدغه پدران و مادران هم از راه فرامي رسد، بخشي از دغدغه خانواده ها به چگونگي نحوه برنامه ريزي براي اوقات فراغت فرزندانشان دراين فصل برمي‌گردد، اگرچه اوقات فراغت مربوط به فصل مشخصي از سال نمي باشد اما در اينجا هدف اوقات فراغت تابستان و جوانان و نوجواناني است كه سال تحصيلي خود را سپري كرده و اكنون در ايام تعطيلات به سر مي‌برند، به همين جهت کانون بسيج شهر اردل با حضور مربيان و مدرسان انجمن هاي فرهنگي و هنري کلاسهاي طرح اوقات فراغت تابستاني از اوايل تيرماه تا ۲۰ شهريورماه برگزار مي نمايد.

بهرامي در ادامه گفت: کانون بسيج شهر اردل تابستان سال ۱۳۹۶ با بهره گيري از بيش از 10 تن از اساتيد ممتاز و توانمند دررشته هاي مختلف فرهنگي وهنري اقدام به برگزاري ۲۳ کلاس که شامل کلاسهاي، آموزشي، هنري، ورزشي و... مي باشد نموده است.

وي با بيان اينکه اين کلاس ها با همکاري فرهنگي سپاه ناحيه شهرستان اردل و حوزه هاي بسيج شهر اردل برگزار مي گردد و ويژه خواهران و برادران مي باشد افزود: مهلت ثبت نام کلاس هاي طرح اوقات فراغت از اول تيرماه آغاز و دوستان علاقمند به اين کلاس ها مي توانند با مراجعه به کانون بسيج شهر اردل جنب حوزه بسيج امام علي (ع) شهري اردل يا با شماره ۰۳۸۳۴۳۴۲۱۹۰ تماس حاصل نمايند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۷:۴۰:۱۳

20 Apr 2024