۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۳۶۲۲۳
فرمانده سپاه ناحيه بن:

ورزشهاي همگاني باعث نشاط اجتماعي مي شود

فرمانده سپاه ناحيه بن توسعه ورزش هاي همگاني را در راستاي توسعه شادابي و نشاط اجتماعي دانست و گفت: در زمان کنوني سر زندگي و نشاط عمومي يک نياز مهم براي جامعه محسوب مي شود.
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  خبرنگار زنگ خبر؛ همايش پياده‌روي عمومي با حضور مسئولين و اقشار مختلف مردم به مناسبت گراميداشت فرارسيدن هفته دفاع مقدس، در تپه نورالشهداي شهر بن برگزار شد.

سيد اصغر موسوي فرمانده سپاه ناحيه بن در مراسم پياده روي خانوادگي در محل گلزار شهداي گمنام اين شهر به خبرنگار زنگ خبر گفت: هدف از برگزاري اين همايش، گراميداشت ياد و خاطره‌ رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس و نيز گسترش فرهنگ پياده‌روي و ورزش همگاني بوده است.

وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص اهميت ورزش هاي همگاني عنوان کرد: همايش پياده روي خانوادگي با هدف تحقق منويات مقام معظم رهبري (مدظله) مبني بر رشد و توسعه ورزش همگاني، ايجاد نشاط و شادابي در بين عموم مردم اجرا مي شود.

موسوی افزود: اين همايش در جهت گراميداشت هفته دفاع مقدس و با حضور فعال اقشار مختلف مردم و بسيج و نيز در راستاي ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و گراميداشت شهيد مدافع حرم محسن حججي برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحيه بن گفت: ورزش از مباحث مهم در سلامتي انسان به شمار مي رود که بطور مستمر در دين مبين اسلام به انجام آن سفارش شده و ورزش صبحگاهي و پياده روي نقش مهمي در جلوگيري از بيماري هاي قلبي و عروقي و افزايش نشاط و روحيه دارد.

موسوي توسعه ورزش هاي همگاني را در راستاي توسعه شادابي و نشاط اجتماعي دانست و گفت: در زمان کنوني سر زندگي و نشاط عمومي يک نياز مهم براي جامعه محسوب مي شود.

وي هدف از برگزاري اين همايش را ايجاد شور و نشاط در بين خانواده ها و ترويج فرهنگ ورزش در بين مردم بيان کرد.

در پايان اين همايش پياده روي به قيد قرعه به نفرات شرکت کننده به قيد قرعه جوايزي اهدا شد.

انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۰:۳۳

4 Jan 2020