۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
کد مطلب : ۲۸۶۷۳
به مناسبت هفته مقاومت و پايداري:

گلزار شهداي گمنام اردل عطرافشاني شد

به مناسبت هفته مقاومت و پايداري مراسم غبارروبي و عطر افشاني گلزار شهداي گمنام شهرستان اردل با حضورفرمانده حوزه مقاومت بسيج شهري امام علي(ع)و تکواندو کاران بسيجي پايگاه مقاومت بسيج شهدا و شهيد صالحي اين شهرستان برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، در اين مراسم که به مناسبت هفته مقاومت و پايداري برگزار شد تکواندو کاران بسيجي با اهداء گل و نثار فاتحه به مقام شامخ شهداي گمنام ۸ سال دفاع مقدس اداي احترام وتجديد بيعت کردند.

عليمراد اسدي در حاشيه اين مراسم در گفت و گو ب خبرنگار هفت چشمه گفت: راه شهدا راه استقامت و پايداري است و بزرگترين انقلاب قرن اخير در ايران صورت گرفته است و دشمنان اين انقلاب ديني را تحمل نکردند و جبهه اي بر عليه ياران انقلاب و هم جبهه اي که صدام خائن بر روي ايرانيان گشود.

اسدي اظهار کرد: شرايط کنوني منطقه را مشاهده کنيد واوضاع آنان را رصد کنيد و بدانيد که ملت سربلندما به خاطر مقاومت جانانه شهداي جنگ تحميلي ، امروز جانانه پايدار و سربلند ايستاده است.

وي افزود: امروز امن ترين کشور خاورميانه و جهان هستيم و اين به خاطر درايت مقام معظم رهبري و شهداي انقلاب مي باشد و وظيفه ما پاسداري از خون شهدا است.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۳۵:۳۸

26 Jan 2020