۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۰
کد مطلب : ۳۰۰۱۲
مسئولین بخوانند؛

جهادِ با نفس را، در اردوهای جهادی بجویید+عکس

آيا تلاشگران و دانشجويان جهادگري که در گرماي 45 درجه بدون هيچ اجبار و براي رضاي خدا قدم در مسير دستگيري مستضعفين در مناطق محروم مي‌گذارند، ذخاير واقعي انقلابند يا آنان که با حقوق‌هاي نجومي شب‌هنگام به آرامي سر بر بالين مي‌گذارند.
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از منطقه آزاد، گروه‌هاي جهادي و تلاش‌گر دانشجوي چهارمحال و بختياري با پايان يافتن زمان درس و دانشگاه، فعاليت‌هاي عمراني و فرهنگي در مناطق محروم را آغاز کرده‌اند و در اين راه به خود مي‌بالند.

گروه جهادي دانشجويي ولي‌عصر (عج) در بخش ميانکوه اردل با خدمات عمراني و سازندگي از ۱۵ مرداد با ولي‌نعمتان خود هم‌گامند.

اين تلاشگران امروز با دستاني کوچک اما فکري بلند و خاطري مصمم در آباداني روستا نهايت اراده خود را به کار بسته‌اند تا به مسولاني که فيش‌هاي حقوقي نجومي دريافت مي‌کنند، اثبات کنند که هنوز کار براي آباداني وجود دارد، هنوز هم محروماني از جامعه هستند که از فقر و بي‌چيزي، خاطري آرام ندارند و هنوز هم هستند کساني که راه جهادي را ادامه مي‌دهند.

اين ۶۵ نفر عزم خود را جزم کرده‌اند و در تابستان طاقت‌فرساي منطقه شليل (از توابع شهرستان اردل) در روستاي شکرآباد به مرمت مسجد، ساخت چند باب حمام، وضوخانه و دستشويي و کتابخانه مي‌پردازند.

در اين فعاليت ده روزه جهاديان گروه ولي عصر (عج)، مردم اين روستا شاهد جدول‌بندي، روکش معابر و کوچه‌ها و همچنين تميزسازي روستا خواهند بود.

روستاي شکرآباد از توابع بخش ميانکوه شهرستان اردل با ۴۲۰ نفر جمعيت در ۲۲۰ کيلومتري شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختياري واقع شده است.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۲:۱۵

20 Jan 2020