۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷
کد مطلب : ۳۲۴۹۸
خانه خاکي ما، داغ نگاهي دارد...

مشکلات نجومي، سهم خانواده محروم لردگاني از سفره انقلاب!/ مايه شرمساري در حقوق شهروندي! + عکس

یکی از فرزندان این خانواده در روستای دارجونه لردگان گفت: مسئولان، به جاي پول هاي گزافي که بخاطر حفظ پست و مقام و شهرت هزينه مي کنند، نگاهي به وضعيت خانواده هاي فقير هم داشته باشند، من بارها ديدم که برخي مسئولين در برنامه هاي خاصي جهت خودنمايي ميليون ها تومان هزينه مي کنند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان، این خانواده 6 نفره در روستای دارجونه در چهار کیلومتری لردگان زندگی می کنند و پدر اين خانواده، بيش از 60 سال سن دارد و داراي دو همسر پير و سه فرزند است، اين خانواده فقير در اتاقي به مساحت تقريباً  30 متر زندگي مي کنند.  
 
مادر اين خانواده درباره وضعيت زندگي خود مي گويد: هيچ منبع درآمدي نداريم فقط از طريق کارت يارانه خود که آن هم فقط براي خريد نان خالي از آن استفاده مي کنيم امرارمعاش می کنیم.
 
اين مادر دردمند ادامه داد: دخترم در دانشگاه قبول شد ولي توان خريد لباس و هزينه هاي دانشگاه را نداشتيم و به همين خاطر نتوانستيم آن را در دانشگاه ثبت نام کنيم و اينگونه است که آدم بي پول و فقير هميشه در مقابل فرزندان شرمنده مي شود.


پدر اين خانواده با گلایه از دولتمردان، گفت: آنها اصلا توجهي به مردم فقير مناطق محروم ندارند ما بايد آرزوي نان شب را به گور  ببريم.

يکي از فرزندان خانواده نيز گفت: مسئولان، به جاي پول هاي گزافي که بخاطر حفظ پست و مقام و شهرت هزينه مي کنند، نگاهي به وضعيت خانواده هاي فقير هم داشته باشند، من بارها ديدم که برخي مسئولين در برنامه هاي خاصي جهت خودنمايي ميليون ها تومان هزينه مي کنند ولي اصلا به خود اجازه ندادند که يک روز براي بازديد از خانواده هاي فقير قدم بردارند.








انتهاي پيام1026ج /630 ل
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۳۳:۴۱

20 Apr 2024