۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۲۷۲۶۹
به مناسبت سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي صورت گرفت:

برپايي محفل انس با قرآن با حضور قاري بين‌المللي در دشتک

همزمان با ششمين روز از دهه مبارک فجر محفل انس با قرآن کريم با حضور استاد مهدي عادلي قاري ممتاز بين‌المللي در شهر دشتک برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز، سيد اصغرحسيني اردلي کارشناس قرآني تبليغات اسلامي شهرستان اردل درحاشيه اين آئين نوراني در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه گفت: طبق برنامه‌ريزي‌هايی که توسط اداره تبلغات اسلامي شهرستان اردل در خصوص برنامه‌هاي فرهنگي دهه فجر در سطح شهرستان گرفته شده مصوب شد که دو محفل انس با قرآن توسط شوراي هماهنگي و توسعه فعاليت‌هاي قرآني شهرستان اردل به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شود که اولين محفل انس با قرآن کريم با استقبال پرشکوه مردم در مسجد امام حسين (ع) شهر دشتک برگزار شد.

حسيني افزود: دومين محفل انس با قرآن کريم در بيست و يکم بهمن‌ماه باحضور استاد حسن‌فردي همزمان با نماز ظهر و عصر برگزار خواهد شد.

در اين مراسم قاري بين‌المللي قرآن کريم، استاد مهدي عادلي به تلاوت آياتي از کلام‌الله مجيد پرداخت و بعد از اتمام در سخناني خطاب به قرآنيان و فعالان قرآني شهر دشتک گفت: قدر اين امنيت و آزادي و آسايشي که در کشور عزيزمان ايران اسلامي وجود دارد را بدانيد.

مهدي عادلي افزود: امنيت و سرافرازي امروز جامعه به برکت خون شهداست و بايد قدر امام راحل و شهدا را بدانيم و در مسير آنها که همان قرآن کريم است حرکت کنيم.

در اين مراسم با حضور استاد مهدي عادلي قاري ممتاز بين‌المللي، امام جمعه شهر اردل و برخي از مسئولين شهرستاني از قاريان شهر دشتک تجليل به عمل آمد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۹:۱۴:۱۶

24 Apr 2024