۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
کد مطلب : ۲۳۷۵۹
کلار گزارش مي دهد/

آلودگي و گرد و خاک سهم مردم فرادنبه از اجراي طرح فاضلاب/گلايه مردم از بي تفاوتي مسئولين+عکس و جوابيه

جمعي از مردم فرادنبه از اجراي غير اصولي طرح فاضلاب در اين شهر گلايه دارند.
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، اجراي غير اصولي طرح فاضلاب در شهر فرادنبه موجي از نارضايتي را در بين مردم اين شهر ايجاد کرده است.

يکي از شهروندان فرادنبه اي در گفتگو با کلار ضمن ابراز گلايه از اجراي غير اصولي و نادرست طرح فاضلاب در اين شهر اظهار داشت: حقوق مسلم مردم فرادنبه در اجراي اين طرح ناديده گرفته شده است.

مظفر نوروزي با بيان اين که از زمان اجراي لوله گذاري اين طرح در محله عباس آباد چندين بار آب قطع شده است، گفت: پس از پايان يافتن کار و پر شدن چاله ها به دليل انجام نشدن نظافت، گرد و خاک و آلودگي سهم مردم شهر از اين طرح شده است.

يکي ديگر از اهالي اين شهر با اشاره به اين که مراجعات مکرر به مسئولين و شوراي شهر بي نتيجه مانده، خاطر نشان کرد: نادیده گرفتن حقوق مردم و بي تفاوتي شوراي شهر نسبت به اين موضوع موجب نارضايتي مردم شده است.

عليرضا ملک محمدي گفت: اجراي لوله گذاري در يکي از کوچه هاي اين شهر موجب شکسته شدن لوله آب شده به گونه اي که آب کوچه را فراگرفته و تردد مردم را با مشکل مواجه کرده است.

ديگر شهروند فرادنبه اي گفت: پيمانکار اين طرح به مشکلاتي که در انجام کار بوجود آمده اهميتي نميدهد و نسبت به اين موضوع کاملا بي تفاوت عمل ميکند.

شهردار شهر فرادنبه ضمن دفاع از حقوق مردم اين شهر در خصوص مشکل بوجود آمده به خبرنگار کلار گفت: در گفتگوهاي متعدد با اعضاي شوراي شهر آنها را از مشکلاتي که در اجراي اين طرح بوجود خواهد آمد آگاه کردم.

رمضانعلي علي بابايي با بيان اين که فاضلاب پروژه اي نيست که بتوان در عرض دو سال آن را به اتمام رساند، تصريح کرد: عليرغم تاکيد شهردار بر انجام نشدن اين کار شوراي شهر بر اجراي آن تاکيد ورزيدند.

وي ضمن بيان اين که پيمانکاران اين طرح بودجه لازم براي اتمام کار را ندارند، تصريح کرد: نظارت و رسيدگي بر نحوه اجراي اين طرح برعهده اداره آب و فاضلاب است.

علي بابايي با تاکيد ويژه خواستار حل مشکلات پيش آمده در اجراي اين طرح شد.

گفته مي شود تلاش خبرنگار کلار براي انجام مصاحبه و تماس با رئيس اداره آب و فاضلاب شهر فرادنبه بي نتيجه ماند.


انتهاي پيام1020ج /۵۴۰/ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۰۶:۱۴:۴۷

19 Apr 2024