۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴
کد مطلب : ۲۱۲۴۷

يادواره شهداي گمنام و جاويدالاثر شهرستان اردل برگزار شد+تصاوير

يادواره شهداي گمنام و جاويدالاثر شهرستان اردل با حضور مديرکل حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس،امام جمعه،خانواده هاي معظم شهدا،رزمندگان، نيروهاي نظامي و انتظامي و مردم ولايتمدار در حسينيه شهداء اردل برگزار شد.‎
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمانپور امام جمعه شهر اردل در يادواره شهداي گمنام و جاويدالاثر شهرستان اردل که در حسينيه شهدا شهر اردل با حضور پرشکوه مردم شهيد پرور شهرستان برگزار شد اظهار داشت:فراموشي راه و آرمان شهدا منجر به فراموشي دين اسلام و مسير خدايي مي‌شود و ملتي که خدا را فراموش کند هويت خود را نيز از ياد مي برد.

سلمانپور افزود: وضعيتي که امروز در جهان و کشورهاي منطقه به وجود آمده ناشي از فراموشي هويت آنها است، در بين تمام ملت‌هاي مسلمان دنيا، کمتر ملتي همچون ايران چنين رهبري رئوف، مهربان و خيرخواه دارد و به واسطه خون شهدا، حرکت در مسير دين خدا و ولايت، از اين درگيري‌ها به دور است.

وي بيان کرد: مهمترين دليل گسترش جنگ و درگيري در کشورهاي مختلف و بلاهاي اجتماعي را فراموش کردن خدا و دين اسلام و در نتيجه هويت مردم است، قتل عام ملت هاي مسلمان اوج ذلت و خواري دشمنان است.

سلمانپور برگزاري يادواره‌هاي شهدا را در يادآوري راه و آرمان شهدا در ميان مردم ضروري خواند و گفت: شهيدان براي ماندگاري قرآن، دين اسلام، ارزش‌هاي ديني و آزاده و سرافراز بودن مردم، در جنگ حق و باطل به شهادت رسيدند.

امام جمعه اردل با اشاره به فرمايش مقام معظم رهبري مبني بر اينکه زنده نگه داشتن ياد شهدا کمتر از شهادت نيست، افزود:شهدا نقش بزرگ و ارزنده‌اي به گردن جامعه داشته و بايد همه ما از آرمان‌ها و ارزش‌هاي آنان پاسداري کنيم.


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۱۱:۵۸:۳۸

20 Apr 2024