۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۳۵۴۰۴
فرمانده قرارگاه علمياتي کربلا نيروي زميني سپاه در جنوب غرب کشور:

تمایل کشورهای متجاوز برای رشد گروه‌‎های تکفیری، نشان از کوته‌فکری آن‌هاست

فرمانده قرارگاه علمياتي کربلا نيروي زميني سپاه در جنوب غرب کشور گفت: کشورهاي متجاوز دوست دارند گروه‌هاي تکفيري رشد کنند و کشورهاي مسلمان را روبروي هم قرار دهند و اين نشانه کوته‌فکري آن‌هاست چون برداشت سطحي از دين‌ دارند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سردار احمد خادم سيدالشهدا در مراسم بيست هشتمين يادواره شهدا شهر چليچه گفت: سلام و درود به روح پرفتوح امام خميني (ره) و سلام بر فرمانده کل قوا حضرت آيت‌الله امام خامنه‌اي و سلام و درود بر روح پرفتوح شهدا، شهداي دشت کربلا  و خصوصا 2500 شهيد استان چهارمحال بختياري و 220 شهيد شهرستان فارسان و 22 شهيد به خون غلتيده شهر چليچه و سلام  و درود به مردم شهيدپرور و ايثارگر و سادات و پدران مادران شهدا ايثارگران خواهران برادراني که در اين جلسه حضور پيداکرده‌اند.

وي در ادامه افزود: هرگز نگوييد شهدا مرده اند بلکه آن‌ها زنده‌اند و در محضر  خدا روزي مي‌خوردند و اگر شهدا نبودند ما نيز اين‌چنين زندگي نداشتيم و اين‌ها همه به برکت خون عزيزان ماست،شهدا شجاع بودند، همان‌گونه که سردار شهيد سهراب نوروزي همشهري شما اين‌گونه بود او يکي از فرماندهان شجاع و خط‌شکن و ايثارگر بود.

فرمانده قرارگاه علمياتي کربلا نيروي زميني سپاه در جنوب غرب کشور تصريح کرد: انسان با ايمان از آهن محکم‌تر است و این بدان معنا است که اگر انسان بی ایمانی را بکشي و دوباره زنده کني هيچ تغييري در قلب و دل او حاصل نمي‌شود و شهدا انسان‌هاي با ايماني بودند که به تکليف خود عمل کردند.

سردار خادم سيدالشهدا اظهار داشت: شهدا کساني بودند که  با دشمن برخورد کردند و جنگيدند اما از آن‌ها درس گرفتيم و اگر اين‌گونه پيشرفت نظامي داشتيم و قدرتي را کسب کرده‌ايم به برکت خون شهداست و شهدا وحدت آفرينند.

وي خاطرنشان کرد: اگر جوانان دلير و شجاع ما به‌ فرمان رهبري لبيک نگفته بودند اکنون گروه‌هاي تکفيري در خاک ما رخنه کرده و جوانان دلير ما بعد از جنگ تحميلي نيز به‌حکم آيت‌الله سيستاني و رهبر معظم در سوريه و عراق با اين گروه‌ها جنگيدند تا ايران اسلامي باقي بماند و امنيت در آن برقرار باشد.

فرمانده قرارگاه علمياتي کربلا نيروي زميني سپاه در جنوب غرب کشور گفت: کشورهاي متجاوز دوست دارند گروه‌هاي تکفيري رشد کنند و کشورهاي مسلمان را روبروي هم قرار دهند و اين نشانه کوته‌فکري آن‌هاست چون برداشت سطحي از  دين‌دارند.
 
وي در پايان بيان داشت: آن‌ها ايران را به پرنده‌اي تشبيه کرده‌اند که دو بال دارد، يک بال سبز و يک بال‌ سرخ، بال سبز اين پرنده همان مهدويت و عدالت‌خواهي اوست، چون شيعه در انتظار عدالت به سر مي‌برد، بال‌ سرخ شيعه، شهادت‌طلبي است که ريشه در کربلا دارد و شيعه را فناناپذير کرده است شيعه با اين دو بال افق پروازش خيلي بالاست و بدن پرنده زره مردم که ولايت است آن‌ها مي‌خواند به زره حمله کنند، پس بايد زير بيرق ولايت باشيم و درس شهدا که درس وحدت است را حفظ کنيم.

انتهای پیام1026ج /590پ
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی پیرغار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۳:۳۲:۳۴

20 Apr 2024