۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹
کد مطلب : ۲۲۶۵۰

گزارش تصويري از صبحگاه مشترک سپاه و نيروي انتظامي کوهرنگ

در واقع پيروزي در عمليات بيت المقدس برگ زريني بر افتخارات شکوهمند رزمندگان اسلام رقم خورد و در اين عمليات راهبرد، تکنيک و تکنولوژي هاي نظامي 36 کشور جهان با شکست روبرو شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، امام جمعه کوهرنگ در صبحگاه مشترک سپاه و نيروي انتظامي کوهرنگ با تمجيد از رشادت هاي رزمندگان دفاع مقدس در اين عمليات آزاد سازي خرمشهر افزود: طليعه اين عمليات در روز سوم خرداد رقم خورد که در اين روز با مجاهدت و رشادت هاي رزمندگان اسلام خرمشهر آزاد شد.
 
حجه الاسلام طباطبايي با بيان اينکه در دوران دفاع مقدس ۳۶ کشور مختلف جهان از جمله شوروي سابق و آمريکا از رژيم بعثي صدام حمايت مي کردند افزود: با آزاد سازي خرمشهر در واقع کمر رژيم بعثي صدام و تمامي این ۳۶ کشور که از صدام حمايت مي کردند شکست.
 
وي تاکيد کرد: پيروزي در عمليات بيت المقدس برگ زريني بر افتخارات شکوهمند رزمندگان اسلام افزود و در اين عمليات راهبرد، تکنيک و تکنولوژي هاي نظامي ۳۶ کشور جهان با شکست روبرو شد.
 
حجه الاسلام طباطبايي خاطرنشان کرد: پس از اين پيروزي غرورآفرين دشمن به اقتدار نظام جمهوري اسلامي پي برد و براي صلح و آتش بس متوسل به ساير کشورها گردید.
 

انتهاي خبر/۱۰۲۴ج/۶۱۰ک
  • گزارش تصويري از صبحگاه مشترک سپاه و نيروي انتظامي کوهرنگ

    گزارش تصويري از صبحگاه مشترک سپاه و نيروي انتظامي کوهرنگ

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۵:۳۱:۵۷

28 Mar 2024