۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۳۱۳۴۴
رئیس آموزش وپرورش شهرستان بن:

اعزام 250 دانش آموز بسیجی شهرستان بن به کربلای ایران

رئیس آموزش وپرورش شهرستان بن: 250 نفر از دانش آموزان بسيجي برادر شهرستان بن در قالب در قالب ۶ اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
به گزارش جهانبین نیوز؛ محسن اسماعیلی رئیس آموزش وپرورش شهرستان بن در حاشيه بدرقه اعزام كاروان راهيان نور بسيج دانش‌آموزي كه با حضور برخي مسئولان شهرستاني در اداره آموزش و پرورش شهرستان بن برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر گفت:اعزام کاروان راهیان نور برنامه فرهنگی مناسب در سازندگی درونی و معنوی دانش آموزان است.

اسماعیلی افزود: خوشبختانه این سفرهای معنوی دارای برکات فراوانی در سازندگی روحی جوانان و نوجوانان است و امیدواریم این سفرها برای پیشرفت امور و تعالی جامعه تاثیر گذار باشد.

وی گفت: ۲۵۰ نفر از دانش آموزان بسيجي برادر شهرستان بن در قالب در قالب ۶ اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند که با همکاری آموزش ‌و پرورش و سپاه ناحیه شهرستان بن در اردویی سه ‌روزه از مناطق عملیاتی معراج الشهدا، طلاییه، هویزه، شلمچه بازدید می ‌کنند.

اسماعیلی همچنین بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز تأکید کرد و گفت: اعزام دانش آموزان به مناطق عملیاتی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش اساسی دارد و نیز در این اردو ضرورت دشمن شناسی برای جوانان نسل چهارم انقلاب برگزار می شود.

انتهای پیام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۹:۵۱:۴۰

19 Apr 2024