۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۳۸۴۱۴

حال هواي مدارس پيش دبستاني شهرستان فارسان در ايام دهه فجر

مدير مدرسه مهر معلم شهر فارسان گفت: ساختن کاردستي دهه فجر، يکي از موضوعات موردعلاقه کودکان در مهدکودک و پيش‌دبستاني در اين روزها است.
به گزارش جهانبین نیوز، خانم اميريان در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: ساخت کاردستي دهه فجر و 22 بهمن را مطمئناً همه دانش آموزان تجربه کرده‌اند و مربيان عزيز و والدين گرامي نيز در اين راه به بچه‌ها کمک نموده‌اند. کاردستي‌هاي متنوعي با اين موضوع ساخته‌شده است.

وی با بیان اينکه پيش‌دبستاني امروزه به مکاني براي آموزش مهارت‌هاي اوليه زندگي به کودکان تبديل‌شده افزود: کمک به رشد اجتماعي کودک، نحوه ارتباط با ديگران، يادگيري زبان و قوانين اجتماعي، آموختن مطالب به‌صورت منظم و گروهي از اثرات مفيد اين دوره بر کودکان است.

وي تصريح کرد: وظيفه ما آشنا کردن کودکان با هنجارها، آموختن ارزش‌هاي ديني و اجتماعي و نيز آشکار کردن استعدادهاي نهفته است که اين استعدادها با ورود به مراکز آموزشي و هنري بارور مي‌شوند.

            

اميريان به مزاياي پيش‌دبستاني اشاره کرد و گفت: کودک از طريق ارتباط با ساير کودکان در پيش‌دبستاني، اجتماعي مي‌شود و در اين محيط با انجام کارهاي گروهي مسئوليت‌پذير شده و براي رفتن به مدرسه آماده مي‌شود.

وی از دليل برگزاري اين نمايشگاه در مدرسه گفت: هدف از برگزاري مراسم‌هاي دهه مبارکه فجر در مدرسه مهر معلم آشنايي کودکان با انقلاب اسلامي و رهبري امام خميني (ره)، آشنايي با مفهوم دهه فجر، آشنايي با مفهوم اتحاد و متحدشدن مي‌باشد.

        

وي با اشاره به برنامه‌هاي برگزار شده در اين دهه براي کودکان افزود: تزيين مهدکودک،  تزئین فضاي اتاق‌ها و حياط مهدکودک با پرچم ايران و نقاشي‌هاي انقلابي با کمک‌مربيان و کودکان، تمرين سرود و شعرهاي انقلابي، از روزهاي اول بهمن‌ماه بچه‌ها تمرين شعرهاي انقلابي را توسط مربيان خود آغاز كردند و در روز 12 بهمن سرودهاي انقلابي توسط کودکان اجرا گرديد، همچنین بچه‌ها با استفاده از خلاقيت فردي خود، آنچه را كه از دهه فجر و انقلاب اسلامي مي‌دانستند به‌صورت نقاشي بيان كردند، كودكان باراهنمايي مربيان خود كاردستي تحت عنوان پرچم ايران درست كردند و اين پرچم‌ها كه توسط كودكان و بر روي کاغذها رنگ‌آميزي شده بود، هنگام خواندن سرودها مورداستفاده قرار گرفت.

وی در انتها گفت: از مهم‌ترين اين فعاليت‌هاي نسب کردن عکس تمام شهداي شهرستان فارسان بر روي پرچم مقدس نظام جمهوري اسلامي ايران بود.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۳:۴۶:۳۵

28 Mar 2024