۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۳۶۷۳۶
گزارش تصویری وزير ورزش و جوانان در سفر به فارسان

از تهران تا فارسان، سهم ورزش چهارمحال و بختياري چيست؟!!/ بام ايران مهد استعدادهاي ورزشي ناشناخته!

وزير ورزش و جوانان گفت: با توجه به وضعيت اعتباري بايد شرايطي را فراهم کنيم تا از همه استعدادها استفاده کنيم و در امر استعداديابي کوشا باشيم تا بهتر استعدادهاي ورزشي را بشناسيم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از   پايگاه خبري تحليلي پيرغار، مسعود سلطاني فر امروز صبح در سفر به شهرستان فارسان و بازديد از پروژه در حال احداث شهرستان فارسان اظهار داشت: در اين سفر از برخي از شهرستان‌ها بازديد خواهيم داشت و همچنين جلساتي را با حضور مسئولان و ورزشکاران برگزار خواهيم کرد.

وزير ورزش و جوانان ادامه داد: افتتاح مجهزترين سالن دو و ميداني کشور در استان چهارمحال و بختياري از مهمترين افتخارات در اين استان به شمار مي رود که زمينه ساز توسعه ورزش هاي دو وميداني در اين استان مي شود.

پروژه سالن سرپوشيده بروجن با اعتباري بالغ بر 160 ميليارد ريال افتتاح مي شود


وي خاطرنشان کرد: اين استان با توجه به داشتن پتانسيل‌هاي بسيار بالا در امر ورزش و همچنين دووميداني نيازمند اين سالن بسيار بزرگ که حاصل تلاش و همکاري دوستان بوده و با هزينه‌اي بالغ‌بر 160 ميليارد ريال به بهره‌برداري رسيده و امروز افتتاح خواهد شد.

وي اظهار داشت: در طي ساعات آينده و عصر امروز نشستي خواهيم داشت با جوانان و هيئت‌هاي ورزشي تا از نزديک بتوانيم با ايده‌ها و مشکلات آن‌ها آشنا و از راهکارهاي مفيدشان در اجراي برنامه‌هاي اجرايي وتوسعه سازمان‌هاي مردم نهادومشارکت جوانان در امور مختلف استفاده بهينه را داشته باشيم.

مسعود سلطاني فر بيان کرد: با توجه به وضعيت اعتباري بايد شرايطي را فراهم کنيم تا از همه استعدادها استفاده کنيم و در امر استعداديابي کوشا باشيم تا بهتر استعدادهاي ورزشي را بشناسيم.

وي گفت: با توسعه سازمان هاي مردم نهاد زمينه مشارکت مردم در برنامه هاي اجتماعي جوانان افزايش مي يابد.

سلطاني فر ادامه داد: با ظرفيت بالاي استان چهارمحال و بختياري در امر ورزش مي توان با تکميل طرح هاي ورزشي و برنامه ريزي هاي مدون شاهد موفقيت ورزشکاران در دوسال آينده باشيم.

انتهاي پيام/590پ

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

ساعت:

۰۱:۰۲:۲۱

20 Apr 2024