۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۳۳۷۴۷
وعده افتتاح در شهریور توسط مسئولان داده ‌شده بود

مردم فارسان همچنان چشم‌انتظارِ بريده شدن روبان افتتاح پایانه مسافربری هستند

مردم شهر فارسان با گذشت چندين سال از شروع ساخت پروژه جديد پايانه مسافربري اين شهر همچنان چشم‌انتظار بريده شدن روبان افتتاح اين طرح هستند.
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، ترمينال‌هاي بين‌شهري يکي از اماکن خدماتي با مشخصات منحصربه‌فرد است که در آن خدمات شهري، مسافرت بين‌شهري، خدمات فني وسايل نقليه و سرويس‌هاي گوناگون شهري همگي در يکجا جمع ميشود و اين در حالي است که شهرستان فارسان هنوز جايي به نام ترمينال يا پايانه مسافربري به صورت متمرکز ندارد.
 
طبق لايحه قانوني احداث پايانه‌هاي مسافربري توسط شهرداري و ممنوعيت تردد اتومبيل‌هاي مسافربري بين‌شهري در داخل شهر مصوب ۹/۲/۵۹ توسط مجلس شوراي‌ اسلامي در شهرهاي بالاي ۱۱ هزار نفر جمعيت شهرداري موظف به احداث پايانه مسافربري مناسب با کليه امکانات بوده و پس از آماده‌سازي تحويل وزارت راه و ترابري براي استقرار شرکت‌هاي مسافربري است.
 
وضعيت نامناسب ترمينال نه‌تنها شهروندان را ناراضي کرده است بلکه ناخودآگاه فکر هر مسافر تازه‌واردي به اين شهرستان را به  عدم مديريت صحيح اجرايي در اين شهرستان خواهد کشاند؛ چراکه براي يک مسافر، ترمينال اولين جايي است که به آن وارد مي‌شود و مي‌تواند نشاني از فرهنگ و يا عملکرد مسئولان را با خود به همراه داشته باشد.
 
اين ترمينال که بزرگ‌ترين پايانه مسافربري شهرستان است، هم‌اکنون وضع چندان خوبي ندارد و هرچند حتي وعده افتتاح آن چندي پيش در شهريورماه توسط مسئولان شهري فارسان داده ‌شده بود اما اين بار نيز همانند ديگر وعده‌ها اين امر محقق نشد تا مردم شهر فارسان با گذشت سال‌ها همچنان چشم‌انتظار افتتاح زودهنگام اين پروژه باشند.
 
ترمينال ‌شهر فارسان که روزانه محلي براي جابجایی مسافران است اين روزها با نارضايتي‌هاي پي‌درپي هزاران مسافر و رانندگان شرکت‌هاي مختلف مسافربري روبرو شده و اين امر چهره خوبي از اين پايانه مسافربري در ميان مسافران و حتي خود مردم فارسان به جای نگذاشته است.

مرداس طاهري فرماندار فارسان در تابستان سال جاري گفت: تاکنون  600  ميليون تومان در جهت ساخت ترمينال فارسان هزينه شده که پيش‌بيني مي‌شود تا پايان شهريورماه سال جاري به بهره‌برداري برسد اما همچنان چشم‌انتظار بريده شدن روبان افتتاح اين طرح هستيم.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۲:۳۱:۳۲

29 Mar 2024