۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲
کد مطلب : ۲۴۸۸۱
صبح امروز/

پيکر جانباخته فاجعه منا در بروجن تشيع شد+تصاوير

پيکر جانباز و آزاده جان باخته فاجعه منا صبح امروز با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولين در بروجن تشييع شد.
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، پيکر مطهر سرهنگ پاسدار گشتاسب رستمي جانباز و آزاده سرافراز هشت سال دفاع مقدس که در حادثه منا جان باخت صبح امروز با حضور گسترده و با شکوه مردم و مسئولين از مقابل معاونت فرهنگي سپاه بروجن تشييع و پس از آن پيکر او به زادگاهش شهر فرادنبه منتقل و در گلزار شهداي اين شهر به خاک سپرده سپرده شد.


در اين مراسم سردار اکبري جانشين فرمانده تیپ 44 حضرت قمر بني هاشم(ع)، سيد سيف ا... فياضي فرماندار، سرهنگ پاسدار علي کيهاني فرمانده سپاه بروجن، فرماندهان نظامي و انتظامي و جمعي ديگر از مسولان شهرستاني و استاني همراه با مردم مومن و قدرشناس در آيين تشييع پيکر اين حاجي جان باخته شرکت داشتند.

حاضرين در اين مراسم با فرياد مرگ بر آمريکا و مرگ بر آل سعود انزجار خود را از حاکمان ظلم اعلام کردند و خواستار تغيير مديريت اداره حج شدند.

در فاجعه دردناک و مصيبت بار سرزمين «منا» با سوء مديريت و بي کفايتي مسولان رژيم آل سعود شمار زيادي از حاجيان و مسلمانان در مراسم «رمي‌جمرات» در اثر ازدحام جمعيت جان باختند.

گفتني است؛ سرهنگ پاسدار زنده ياد گشتاسب رستمي در عمليات والفجر ۴ در منطقه مريوان به درجه جانبازي نائل آمد و در فاجعه تلخ منا با لب تشنه آسماني شد.


انتهاي پيام1020ج /۵۴۰/ک/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۵:۴۷

28 Dec 2019