۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۹
کد مطلب : ۳۵۳۶۶
امروز

همايش بزرگ صيانت از حريم خانواده در بروجن برگزار شد+تصاوير

همزمان با روز ملي عفاف و حجاب، همايش بزرگ صيانت از حريم خانواده با حضور جمع کثيري از مردم شهرستان بروجن برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، همزمان با روز ملي عفاف و حجاب همايش بزرگ "مدافعان حريم خانواده" با حضور اقشار مختلف مردم از ساعت ۱۰ صبح در محل ميدان شهيد ناغاني بروجن برگزار شد.

مردم بروجن صبح امروز از نقاط مختلف اين شهرستان در ميدان شهيد ناغاني به هم پيوستند و همايش مدافعان حريم خانواده را با شکوه خاص برگزار کردند.

مردم شهرستان بروجن همگام با ساير نقاط کشور با طي کردن مسير ميدان شهيد ناغاني تا گلزار شهداي اين شهر، غيرت و عفت ايراني اسلامي را براي جهانيان به تصوير کشيدند.

شرکت کنندگان در اين همايش با سردادن شعارهايي نظير"صيانت از خون شهيد رعايت حجاب است، امنيت اخلاقي جامعه در گرو حجاب است، آثار بد حجابي سقوط خانواده، امنيت اخلاقي دوام خانواده، حق مسلم ما امنيت اخلاقي است، سلامت جامعه امنيت اخلاقي، يا فاطمه شعار ماست حجاب افتخار ماست" بر حفظ حجاب و بنيان خانواده تاکيد کردند.

در اين مراسم که با حضور جمع کثيري از مردم برگزار شد طومار بزرگي در راستاي تأکيد بر عفاف و حجاب به امضاء مردم انقلابي شهرستان بروجن رسيد.

مردم بروجن با امضاء اين بيانيه تاکيد داشتند" دولت جمهوري اسلامي ايران مصوبه ۴۲۷ شوراي عالي انقلاب فرهنگي را محور دستگاه هاي فرهنگي قرار داده و نقش نظارتي خود را در اين زمينه فراموش ننمايد.

در بخش ديگر اين بيانيه مردم شهرستان بروجن از قوه محترم قضائيه خواستار شدند تا هماهنگي لازم را با نيروي انتظامي و ضابطين امر به معروف و نهي از منکر در برخورد هرچه بهتر و قاطع تر با جريانهايي که با رويکرد مجرمانه و هدفمند در فضاي فرهنگي از منکر کشور تخريب انجام مي دهند به عمل آورد.

برپايي غرفه ايستگاه نقاشي و نمايشگاه حجاب و عفاف از ديگر برنامه هاي همايش صيانت از حريم خانواده در شهرستان بود.

در پايان اين مراسم نيز بيانيه همايش مدافعان حريم خانواده قرائت شد و توسط شرکت کنندگان مورد تاييدقرار گرفت.

به گزارش کلار، بيست و يکم تيرماه سالروز قيام مردم مشهد عليه کشف حجاب به عنوان روز عفاف و حجاب نامگذاري شده است در اين روز دژخيمان رضاخان مردم معترض به کشف حجاب را درمسجد گوهرشاد به خاک و خون کشيد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳

ساعت:

۱۷:۵۵:۵۱

28 Mar 2024