۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۶
کد مطلب : ۱۸۵۰۸

همايش دانش آموختگان شهاب در بروجن برگزار شد+عکس

همايش دانش آموختگان دبيرستان شهاب شامگاه پنجشنبه در تالار سي تختي سياسردبروجن برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار،همايش دانش آموختگان دبيرستان شهاب با حضور وزير آموزش وپرورش، استاندار چهارمحال وبختياري، نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي، جمعي از مديران استاني وشهرستاني و فارغ التحصيلان دبيرستان شهاب شامگاه جمعه در تالار سي تختي شهر بروجن برگزار شد.

فرماندار شهرستان بروجن در اين همايش با بيان اين که بروجن از ديرباز مرکز علم و دانش است اظهار کرد: امروز به بهانه تاسيس دبيرستان شهاب دانش آموزان را گرد هم آورده ايم.

سيد سيف الله فياضي افزود: از همه عزيزاني که در برپايي اين برنامه ما را ياري دادند خصوصا اعضاي شوراي اسلامي شهر، شهرداري، آموزش و پرورش و نماينده مردم شهرستان تقدير و تشکر مي کنم.

دبير اين همايش هم با اشاره به شناسائي ۱۷۰۰ نفر از دانش آموختگان اين دبيرستان، انتقال تجربيات نسل علمي و فرهنگي گذشته و استفاده از توان و تجربه علمي برگزيدگان اين آموزشگاه و همچنين گردهمايي دانش آموختگان در محيطي صميمي كنار هم بعد از سال ها را از مهمترين اهداف اين همايش عنوان کرد.

احسان الله پيکار، تبادل افکار و انديشه و استفاده ازتجربيات دانش آموختگان واجرايي کردن تعدادي از طرح هاي علمي، اقتصادي و اجتماعي را از ديگر اهداف اين همايش برشمرد.

نماينده مردم بروجن در مجلس شوراي اسلامي هم گفت: من افتخار دارم که ميزبان جوانان نام آور فرهنگي ديروز و بزرگان عرصه علم و فرهنگ امروز هستم که توانستند افتخار دنيا و شهرستان باشند.

اميرعباس سلطاني ادامه داد: شهرستان بروجن به دو واسطه بر قله افتخارات ايستاده يکي به خاطر اين که از لحاظ جغرافيايي بام ايران محسوب مي شود و يکي از بابت فرهنگ و هنر که سرآمد کشور و دنيا است.

يکي از استادان بروجن هم در اين همايش، بروجن را يونان کوچک لقب داد وگفت: در بروجن کوچک اکثرا با سواد بودند و در مکتب ملاذوالفقار دانش هاي اوليه را آموختند.

به گفته بهمن رافعي حاج شهاب السلطنه مردي دانش دوست واهل تفکر و متواضع بود که شايستگي داردبه عنوان خدمتگذار جامعه تلقي شود.

گفتني است در اين همايش کليپي از زمان وچگونگي احداث مدرسه شهاب و همچنين آرامستان شهاب السلطنه واقع در تخت فولاد اصفهان به نمايش گذاشته شد.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سید عباس ابراهیمی
باتقدیروتشکر ازهمه ی دست اندرکاران این همایش.امید است درسالهای آتی این برنامه ها باحضور کلیه ی فرهنگیان برپا شود.

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۵۴:۱۶

27 Dec 2019