۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۷
کد مطلب : ۱۹۰۰۰
استاد بسيجي:

بسيج، خط قرمز اعتقادي مردم ايران و در همه زمينه ها پشتيبان نظام ولايي است

آنچه که از نام بسيج به گوش و چشم مي خورد، احيا کننده نام پايداري و استقامت در برابر ظلم است يکي از معيارهاي خوب بسيج، حفاظت و حمايت از ارزش ها بوده است و رمز ماندگاري اين نهاد انقلابي محسوب مي شود.
بسيج، خط قرمز اعتقادي مردم ايران و در همه زمينه ها پشتيبان نظام ولايي است
به گزارش جهان بین نیوز، معاون جهاد دانشگاهي استان چهارمحال و بختياري در گفتگو با خبرنگار اساتيد برتر با اشاره به نقش بسيج درکشور گفت: از روزهاي آغازين تشکيل اين نهاد اجتماعي و مردمي، به فرمان امام خميني (ره) در اصول و  ارزش هاي خود پايدار بوده است و اين مهم يکي از دلايل قاطع  ماندگاري و عدم از هم پاشيدن اين نهاد در 34سال اخيراست.

دکتر مهدي دهقان افزود: از بدو تشکيل انقلاب اسلامي تا امروز هر گونه عقايد و اصول و فرقه ها و احزاب مختلفي پا به عرصه وجود گذاشته اند اما در اين ميان "بسيج" به دليل دارابودن ريشه هاي اساسي و روح مردمي، بيشتر از هر چيزي پايدار و در جريان بوده است.

وي با اشاره به اينکه به فرموده امام راحل(قدس)، بسيج افتخار همگان است، گفت: اگر کشوري همچون جمهوري اسلامي ايرا مي تواند در عرصه هاي مختلف بين الملل حرف براي گفتن داشته باشد به دليل پايبندي به اصول حاکم و بسيجي بودن مردم هميشه در صحنه آن بوده است.

دکتر دهقان ادامه داد: دشمنان نظام، به اين نکته نيل پيدا کرده اند که تا زماني که بسيج و روح بسيجي در مردم کشور وجود دارد، اين نظام ولايي هم هميشه در وقايع و تهديدات دشمنان، آگاه و هوشيار است.

استاد جهاد دانشگاهي چهارمحال و بختياري افزود: بسيج، خط قرمز اعتقادي مردم ايران است و در همه زمينه ها پشتيبان نظام ولايي است. آنچه که از نام بسيج به گوش و چشم، مي خورد، احيا کننده نام پايداري و استقامت در برابر ظلم است يکي از معيارهاي خوب بسيج، حفاظت و حمايت از ارزش ها بوده است و رمز ماندگاري اين نهاد انقلابي محسوب مي شود.

دهقان بيان داشت: امروزبسيج، با ورود به عرصه هاي خدمت رساني و کمک به اقشار نيازمند جامعه در زمينه هاي بهداشتي، عمراني و فرهنگي، گامي ارزنده براي آباداني و تداوم حرکت هاي ارزشي برداشته است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۸:۴۴

2 Jan 2020