۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۳۵۰۲۰

تاکيد حجت الاسلام نکونام امام جمعه شهرکرد، بر توجه ويژه مسئولان به مناطق محروم

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري با تاکيد بر توجه ويژه مسئولان به مناطق محروم، گفت: وقتي به مناطق محروم استان سفر مي‌کنيم، مردم مشکلات و مطالبات به حق فراواني را مطرح ‌مي کنند که بايد مسئولان عزيز بيشتر به فکر رفع مشکلات مردم باشند.
تاکيد حجت الاسلام نکونام امام جمعه شهرکرد، بر توجه ويژه مسئولان به مناطق محروم
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان، حجت‌الاسلام محمدعلي نکونام عصر ديروز يکشنبه (28 خرداد 96) در جمع مردم روستاهاي انجو، پشت کوه ميلاس و گرگر سرقلعه از توابع شهرستان لردگان گفت: دنيا با همه تلخ و شيريني اش زود مي گذرد و اما آخرت گذشتني نيست، حضرت علي (ع) مي فرمايند: «آفريده شده ايد تا بمانيد، نه آفريده شده ايد تا نابود شويد»  لذا اگر انسان خودش را نشناسد و به بقاء و ماندني فکر نکند نابود شدني است، بقا و ماندني سر سفره پيغمبر (ص)، قرآن و اهل بيت (ع) ماندني مي شود.

وي شرايط زندگي در دنيا را دو جهت دانست و گفت: اولاً در دنيا اگر ابزار و وسايل زندگي خوب فراهم نباشد مردم نمي توانند خوب زندگي کنند لذا مسئولين بايد حداقل سالي يک بار از نزديک وضعيت زندگي روستاييان را ببينند چراکه خودشان از همين روستاهاي محروم بزرگ شدند و مشکلات روستائيان را بايد بطرف نمود.

حجت الاسلام نکونام افزود: خوشبختانه کارهاي خوبي از اول انقلاب تا کنون صورت گرفت ولي متاسفانه خيلي از جاها پول هايي مصرف مي شود که نبايد خرج مي شد و بايد اين پول ها در چنين مناطق کم بضاعت و محروم استفاده و خرج مي شد.

وي به توليدات صنايع دستي اشاره داشت و گفت: مردم روستا بايد صنايع دستي را در روستاها رونق دهند و خيلي از بايد، بايدهايي که آقاي رئيس جمهور اعلام مي کنند به اين بايدها جامع عمل پوشاند و مسئولين نيز تسهيلات و شرايط را در جهت توليدات و اشتغال براي مردم فراهم سازند.

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري دومين شرايط زندگي در دنيا را فرهنگ دانست و گفت: بايد فرهنگ خود را حفظ کنيم و فرهنگي که خداوند مي خواهد را محکوم نگه داريم و به فرهنگ غربي و شيطاني دست رد زد، خدايي ناکرده فرهنگ آمريکائي، غربي و بيگانه جاي فرهنگ اسلامي و خدايي را نگيرد.

امام جمعه شهرکرد در پايان با تاکيد بر توجه ويژه مسئولان به مناطق محروم، تصريح کرد: وقتي به مناطق محروم سفر مي‌کنيم، مردم مشکلات و مطالبات به حق فراواني را مطرح مي ‌کنند که بايد مسئولان عزيز بيشتر به فکر رفع مشکلات مردم باشند.

گفتني است منطقه پشت کوه ميلاس شامل 14 روستا از قبيل ( گرگرسرقلعه، انجو، له دراز و...) جمعيتي بالغ بر 2000 نفر و در فاصله 40 کيلومتري شهر لردگان و 200 کيلومتري شهرکرد، مرکز استان چهار محال و بختياري واقع شده است.

انتهاي پيام1026ج /630ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۰۱:۱۷

29 Dec 2019