۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳
کد مطلب : ۳۳۳۱۰
امام جمعه موقت شهر اردل:

پيام حماسي مردم ايران در راهپيمايي 22 بهمن گزينه روي ميز انقلاب اسلامي در برابر تهديدات و ياوه سرايي هاي آمريکا بود

حجت الاسلام حمید بهرامي گفت:پيام حماسي مردم ايران در راهپيمايي 22 بهمن پشتوانه اي محکم براي برجام و تقويت گزينه هاي روز ي ميز انقلاب اسلامي در برابر تهديدات و ياوه سرايي هاي آمريکا بود.
پيام حماسي مردم ايران در راهپيمايي 22 بهمن گزينه روي ميز انقلاب اسلامي در برابر تهديدات و ياوه سرايي هاي آمريکا بود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام بهرامي امام جمعه موقت شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن سفارش خود و نمازگزاران به تقواي الهي گفت: ائمه اطهار(ع) سفارش زيادي به صله ارحام داشتند که بايد اين فرمايش ائمه را در همه ايام به کار بگيريم.

بهرامي افزود:يکي از مهمترين تاکيدات دين اسلام و همچنين قرآن کريم مقوله صله رحم است که متاسفانه روز به روز شاهد کم رنگ شدن اين مقوله مهم در جامعه هستيم که پيامد اين کار باعث فساد و از بين بردن برکت در جامعه مي شود.

وي به روايتي از امام صادق‌(ع) اشاره و اظهار داشت: صله‌رحم کنيد ولو به شربتي از آب و در روايت ديگري هست با آزار ندادن ديگران صله‌رحم کنيد‌.

پيام حماسي مردم ايران در راهپيمايي ۲۲ گزينه روي ميز ايران در برابر تهديدات آمريکا بود

امام جمعه موقت شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با تشکر از حضور باشکوه مردم ولايتمدار ايران اسلامي در راهپيمايي ۲۲ بهمن گفت:اين حضور حماسي براي دوستان مايه اميد و براي دشمنان مايه ياس و ناميدي بوده است.

حجت الاسلام بهرامي افزود:آمريکا بارها از گزينه هاي روي ميز با اولويت نظامي سخن به ميان آورده است که حضور ميليوني ملت شريف ايران اسلامي در راهمپيمايي اين بار هم جواب دشمن شکني به ياوه گويي هاي آمريکا داد.

وي با بيان اينکه پيام حماسي مردم ايران در راهپيمايي ۲۲ بهمن پشتوانه اي محکم براي برجام و تقويت گزينه هاي روز ي ميز انقلاب اسلامي در برابر تهديدات و ياوه سرايي هاي آمريکا بود افزود: آمريکا ما را تهديد به تحريم اقتصادي مي کند در حالي که ما از اوايل انقلاب در تحريم هستيم اما با وجود اين تحريم ها پيشرفته ترين هواپيماها، تانک ها و تسليحات نظامي را ساخته ايم و قدرتمان را به رخ غربي ها کشيده ايم.

امام جمعه موقت شهر اردل با گراميداشت سالروز شهادت نخستين سخنگوي انقلاب شهيد شيخ فضل الله محلاتي در اول اسفند ماه سال ۱۳۶۴ بيان کرد: شهيد محلاتي تمام عمر خود را وقف انقلاب اسلامي کرد.
وي افزود: ولايت محوري و تعلق خاطري که شهيد محلاتي نسبت به حضرت امام(ره) و ديدگاههاي ايشان داشت زبانزد بود؛ اين شهيد بزرگوار باور داشت که يگانه راه دستيابي به خدامحوري ولايت محوري است.
انتهاي پيام  /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۱۳:۲۴

5 Feb 2020