۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۲۷۳۸۰
در چهارمحال و بختیاری:

تدوین دانش‌نامه دفاع مقدس کار بسیار ارزشمندی است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تدوین دانش‌نامه دفاع مقدس کار بسیار ارزشمندی خواهد بود و در این راستا کمک سازمان‌ها بسیار موثر است.
تدوین دانش‌نامه دفاع مقدس کار بسیار ارزشمندی است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ایران خبر، خدابخش مرادی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: همکاری نهادها با سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لازم بوده و باید یکی از معاونین مدیران کل به عنوان نماینده ثابت و تام‌الاختیار معرفی شده تا پیگیر کارها باشد و نتیجه تعاملات در شورا مطرح گردد.

وی به مرکز فرهنگی دفاع مقدس شهرکرد اشاره کرد و گفت: طرح توسعه مرکز فرهنگی دفاع مقدس باید در کمیته فنی و کمیسیون ماده ۵ شهرداری بررسی شود.

مرادی با اشاره به اینکه کار بزرگ همت بزرگ می‌طلبد تصریح کرد: باید جدای از تعیین نقش‌های ادارات به بخش‌های علمی تدوین دانش‌نامه نیز توجه کرد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری به استفاده از تجربه، مشارکت و اعلام آمادگی اعضای اهل فن در این حوزه اشاره و خاطرنشان کرد: گروه‌های تاریخ، جغرافیا، علوم انسانی و ادبیات گروه‌هایی هستند که می‌توانند در این زمینه کمک کنند.

مرادی لزوم همگانی کردن و از حصار اداری خارج شدن این کار را ضروری عنوان و ادامه داد: در کنار کار اداری باید یک فراخوان علمی و همگانی نیز داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ثبت ارزش‌های دفاع مقدس کار عظیم است و اهمیت و شان آن بسیار بالاست بیان داشت: مخاطبان این کار شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند که حق بزرگی بر گردن ما و همه ملت ایران دارند.

انتهای پیام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۶:۰۷

2 Jan 2020