۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
کد مطلب : ۳۷۸۲۰
يادگار 8 سال دفاع مقدس:

حفظ نظام و پيروي از رهبري وظيفه اصلي دولتمردان و مردم است/ بايد حماسه ۹ دي براي مردم تبيين شود

سخنران همایش حماسه بزرگ 9 دی گفت: اصواگرايي و اصلاح طلبي صحبت ديروز بود امروز حفظ نظام و پيروي از رهبري وظيفه و رسالت اصلي دولتمردان و مردم است.
حفظ نظام و پيروي از رهبري وظيفه اصلي دولتمردان و مردم است/ بايد حماسه ۹ دي براي مردم تبيين شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، ايوب زماني سخنران همایش حماسه 9 دی و يادگار هشت سال دفاع در این همايش که با حضور با شکوه مسئولين و مردم در مسجد حضرت ابالفضل(ع) شهر اردل برگزار شد گفت: اصواگرايي و اصلاح طلبي صحبت ديروز بود امروز حفظ نظام و پيروي از رهبري وظيفه و رسالت اصلي دولتمردان و مردم است.

زماني اظهار کرد: امروز دشمن با طراحي نقشه هاي جديدش تلاش مي کند که بين مردم و مسئولان اختلاف ايجاد کند لذا بايد همه هوشيار و گوش به فرمان رهبر باشيم تا نقشه هاي شوم دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامي مثل هميشه برملا شود.

وي افزود: يوم الله ۹ دي به خاطر حضور مردم ولايتمدار و مقابله با فتنه و فتنه گران روز ولايتمداري نامگذاري شده است.

زماني با اشاره به اينکه در سال ۱۳۸۸ مردم با حضور خود در مقابل دشمنان بصيرت خود را نشان دادند، اضافه کرد: بايد حماسه ۹ دي تبيين و تعميق و براي هميشه ماندگار شود و فراموش نشود.

اين يادگار هشت سال دفاع مقدس گفت: فتنه گران در سال ۱۳۸۸ شعارهايي عليه نظام و ولايت فقيه دادند، مساجد را به آتش کشيدند، حرمت عاشورا را نگه نداشتند و اينجا بود که مردم ولايي ايران به خوبي فهميدند که اين حرکت ها صرفا انتخابات نيست بلکه اصل نظام و اسلام را هدف قرار داده اند به همين خاطر در ۹ دي به صحنه آمدند و نسخه فتنه و فتنه گران را پيچيدند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۳:۰۲

4 Jan 2020