۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۸ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴
کد مطلب : ۱۸۶۵۰
حمیدرضا ترقی در شهرکرد:

انتخابات خبرگان رهبری را آلوده به بازیچه های سیاسی نکنید

بعد از رحلت آیت الله مهدوی کنی برخی از افراد برای خبرگان رهبری جیب دوخته اند و سعی می کنند این انتخابات را آلوده به مسائل سیاسی کنند این در حالی است که باید بدانند فضای انتخابات خبرگان رهبری با سایر انتخابات فرق می کند.
انتخابات خبرگان رهبری را آلوده به بازیچه های سیاسی نکنید
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، جمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی، در همایش بزرگذاشت آیت الله مهدوی کنی و مرحوم عسگر اولادی در مسجد صاحب الزمان شهرکرد با اشاره به نقش پر رنگ این دو بزرگوار در ایجاد و تداوم انقلاب اسلامی گفت: بعد از رحلت آیت الله مهدوی کنی برخی از افراد برای خبرگان رهبری جیب دوخته اند و سعی می کنند این انتخابات را آلوده به مسائل سیاسی کنند این در حالی است که باید بدانند فضای انتخابات خبرگان رهبری با سایر انتخابات فرق می کند.

معاون امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی رقابت بین افراد در انتخابات مجلس خبرگان را مبنی بر تقوا و از روی تکلیف دانست و افزود: تفاوت تبلیغات کاندیداها در این انتخابات با دیگر انتخابات کشور کاملا مشهود است چرا که نامزد های ورود به مجلس خبرگان، در تبلیغات به دنبال تعریف از خود نیستند.

ترقی، افرادی را لایق حضور در ادامه راه انقلاب دانست که سرتا پا پیروی ولایت فقیه باشند.

وی تبعیت از رهبری و حفظ وحدت و انسجام را دو خواسته آقایان عسگر اولادی و آیت الله مهدوی کنی عنوان کرد و خاطر نشان شد: استمرار، نجات و تحقق آرمان های انقلاب در اجرای این دو وصیت است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه این دو بزرگوار را الگویی برای جوانان این کشور بیان کرد و افزود: این بزرگواران در شرایط بحرانی بازو های نظام بودند و با صبر، استقامت و درک عمیق خود در تحقق آرمان های انقلاب تلاش کردند.

معاون امور بین الملل حزب موتلفه در ادامه افزود: تا زمانی که آیت الله مهدوی کنی در راس خبرگان رهبری بود ولی امر مسلمین جهان احساس آرامش می کردند.

ترقی با اشاره به این که همان گونه که در صدر اسلام، برخی در ولایت پیامبر اکرم(ص) متوقف شدند و ولایت حضرت علی(ع) را نپذیرفتند، برخی نیز در زمان ولایت امام خمینی (ره) متوقف شدند و به ولایت رهبر معظم انقلاب ورود پیدا نکردند تصریح کرد: آقای عسگر اولادی و آیت الله مهدوی کنی در هر زمان با درک عمیق  خود و از روی شناخت از امام و رهبری زمان دفاع کردند.

وی مرحوم عسگر اولادی را الگوی یک سیاست مدار دیندار معرفی کرد و گفت: یک سیاستمدار دین دار تلاش خود را مبتنی بر اسقرار سیاست دینداری می کند نه سیاست های قدرت طلب.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۵۷:۱۵

30 Dec 2019