۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۱
کد مطلب : ۲۰۵۳۰
رئیس ستاد دهه فجر چهارمحال و بختیاری خبر داد:

برگزاری 4000 عنوان برنامه در دهه مبارک فجر

رئیس ستاد دهه فجر استان گفت: ۱۷۰۰ ستاد شهری، بخشی، روستایی و آموزشگاهی با ۸۵۸۴ کمیته اجرایی مسئول برنامه ریزی ۴۰۰۰ عنوان برنامه در دهه مبارک فجر است.
برگزاری 4000 عنوان برنامه در دهه مبارک فجر
به گزارش جهانبین نیوز رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان علی گرجی گفت: تبيين و برجسته‌سازي كارآمدي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران در عرصه‌هاي مختلف نیازمند معرفی دستاوردهای شگرف انقلاب اسلامی با استفاده از ظرفیت‌ها و ذوق هنری جوانان عملی می شود.

گرجی بزرگداشت ایّام‌الله را موجب تقويت همبستگي، وحدت و وفاق ملي برشمرد و تصریح کرد: فعالیت‌های دهه مبارک فجر باید با تشکیل ستادهای حقیقی در مساجد، انجمن‌ها و سایر تشکل‌های مردمی به نقطه مطلوب خود برسد.

وی با اشاره به تشکیل کمیته ۱۹ بهمن در استان گفت: اعلام حمایت و بیعت جمعی از بختیاری‌های غیور استان با امام خمینی(ره) در ۱۹ بهمن، نقطه عطفی در کارنامه درخشان افتخارات استان است که امسال برنامه‌ریزی ویژه ای برای بزرگداشت این روز و تبیین ابعاد مهم آن در استان و معرفی بیشتر آن صورت گرفته است.

وی افزود: برای تبیین آرمان‌ها و مبانی انقلاب اسلامی در تداوم برنامه سال گذشته، امسال نیز به مدت ده روز از محضر پیشکسوت و گنجینه انقلاب اسلامی جناب آقای محمد مهدی عبد خدایی بهره‌خواهیم برد.

گرجی از دوازدهم بهمن‌ماه به عنوان پایانی بر حکومت ستمشاهی و آغازی بر روند پیروزی انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: ویژه مراسم این روز در ۳۷۲ نقطه استان با حضور خیل عظیم عاشقان و علاقمندان به انقلاب اسلامی همراه با برنامه های خاص مانند رژه موتوری و حمل ۳۶ مشعل توسط ورزشکاران برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد دهه فجر استان افزود: مراسم میهمانی لاله‌ها همزمان با سراسر کشور در روز پنج‌شنبه شانزدهم بهمن‌ماه در ۲۸۳ گلزار شهداء سراسر استان پیش‌بینی شده است.

گرجی اوج عظمت و شکوه دهه فجر را راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه ذکر کرد و خاطر نشان کرد: به فضل الهی این راهپیمایی ۲۳۴ نقطه استان به صورت متمرکز برگزار می‌شود.

رئیس ستاد دهه فجر استان در بخش پایانی سخنانش گفت: ۱۷۰۰ ستاد شهری، بخشی، روستایی و آموزشگاهی با ۸۵۸۴ کمیته اجرایی مسئول برنامه ریزی ۴۰۰۰ عنوان برنامه در دهه مبارک فجر است.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۴۴:۳۵

7 Mar 2020