۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۸
کد مطلب : ۳۳۲۲۰
امام جمعه بن در خطبه هاي نماز جمعه مطرح کرد

تنها راه برخورد با دشمنان ايستادگي و مقاومت است

تنها راه برخورد با اين غده هاي سرطاني ايستادگي و مقاومت است،همانند ايستادگي در سوريه،در يمن و... که آمريکا و داعش و اسرائيل را از پا انداخت
تنها راه برخورد با دشمنان ايستادگي و مقاومت است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار زنگ خبر، حجت السلام سيد حسن مير افضلي در خطبه هاي نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته ضمن دعوت به تقوايي الهي گفت :خداوند تبارک و تعالي در قرآن کريم براي مومنين نشانه هايي را بيان مي فرمايند، که از نشانه هاي مومنان اين است که خود را همواره در برابر خداوند تبارک و تعالي مي بينند و خدا را هميشه حاضر و ناظر مي دانند و لذا زماني که بر روي زمين راه مي روند با کبر و غرور راه نمي روند و در برابر نعمت هايي که خداوند به آن ها داده است همواره شاکر هستند.

نشانه هاي مومن

وي افزود: انسان مومن از  انجام کار هاي بيهوده پرهيز مي کند، خدا را قدرت واحد مي دانند و تمام اميد اين ها به خداوند است، در نمازهايشان حضور قلب و خشوع دارند، از خداوند هدايت را مي خواهند و استعانت را از خدا مي خواهند، فرزندي که مومن تربيت مي کند به دنبال اين است که کارهايش در رضاي الهي باشد.

خطيب نماز جمعه بن گفت: از نشانه هاي ديگر مومنين اين است که به همديگر سوءظن ندارند و هيچ گاه اهل غيبت از يکديگر نيستند و مومن کسي است که ايمان در قلب او نفوذ ورسوخ مي کند،عمل او برگرفته از ايمان و تقواي اوست، حرکت اومبناي رضايت خداوند اتفاق مي افتد، براي او رضايت خداوند مهم تر از رضايت ديگران است، زماني که مومن تمامي اين موارد را رعايت کرد، از عذاب الهي مي ترسد و به وعده هاي خداوند اميدوار است.

 بيعت تاريخي

وي درخطبه هاي دوم نماز ضمن اشاره به ديدار بزرگ و عظيم بيعت همافران نيروي هوايي ارتش جمهورس اسلامي با مقام معظم رهبري گفت: در اين ديدار مقام معظم رهبري نکات بسيار کليدي را به اين عزيزان متذکر شدند، در جمله اي از (رزق لايحتسب)صحبت کردند، در بسياري از وقت ها ما خداوند را فراموش مي کنيم بسيار به دنبال کسب روزي هستيم و دچار مشکل مي شويم اما در يک وقتي از جايي که خودمان هم فکرش را نمي کرديم خداوند عنايتي مي کند و رزقي به ما مي رسد.

وي افزود: رهبر کبير انقلاب فرمودند: اين بيعت همان رزقي بود که کسي روي آن حساب نمي کرد، بيعت اين ها که جزء نزديکان رژيم شاهنشاهي بودندکمر نظام شاهنشاهي را شکست.

عنايات خاصه حضرت ولي عصر

خطيب جمعه بن گفت: در جنگ تحميلي نيز خداوند تبارک و تعالي اين رزق را به ما عنايت کرد و در نقاط  بسيار حساس هميشه همراه ما بود و انقلاب ما اگر امروز تا به اين جا پيش رفته است و اين قدر قدرتمند بوده است و اگر مردم ما در اين 22 بهمن هاي طي اين 38 پرشور ترين حضور را داشته اند اين قوت و ايمان و عنايات حضرت ولي عصر را مي رساند، اين موضوع قوتي را ما مي دهد که ما هيچ گاه در مقابل دشمن تنها  نيستيم.
 
عزت پاسپورت ها و عزت ملي برگشت داده مي شود اما با اتکا به خداوند

وي افزود: لازمه سازندگي و شکست بن بست ها اميد و توکل به خداوند تبارک و تعالي است و چشم به درون نظام داشتن و توجه به جوانان و نيرو هاي ارزشي و مفيد و قوي کشور است.

وي ضمن اشاره به مواضع امام خميني در زمان انقلاب گفت: عقلانيتي که از آن دم زده مي شد بعضا فکر مي کردند حالا رهبري يک چيزي گفته است و امام راحل هم براساس تعصبات  که داشته است در مقابل آمريکا موضع گيري مي کرد، بايد بر اساس عقلانيت با دنيا ارتباط  داشت، عزت پاسپورت ها و عزت ملي برگشت داده مي شود اما با اتکا به خداوند و تنها راه برخورد با غده هاي سرطاني و دشمنی ها 
ايستادگي و مقاومت است، همانند ايستادگي در سوريه،در يمن و... که آمريکا و داعش و اسرائيل را از پا انداخت.


تشکر از مردم با بصيرت و فهيم شهرستان بن

وي ضمن تشکر از مردم با بصيرت و فهيم شهرستان بن جهت حضور در راهپيمايي 22 بهمن گفت: محمد رضاشاه در کتاب انقلاب سفيد خود مي نويسد؛ زماني که من به پادشاهي ايران منصوب شدم مدت ها بود که من علي ظاهر حکومت را در دست داشتيم چراکه صبح به صبح سفير انگلستان مي آمد کار ها را انجام مي داد و مابقي کار ها به دست سفير روسيه بود و ما در واقع اختياري نداشتيم.

اين بود وضعيت کشور عزيز ما که الحمدلله با عنايات خداوند و توجهات امام زمان (عج) و رهبري مقتدرانه امام خميني (ره) کشور از آن وضعيت اسف بار خارج شد.
 
انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۵۱:۳۱

28 Dec 2019