۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۵
کد مطلب : ۲۴۲۲۰

انجام مقدمات فتنه که رهبر انقلاب از آن خبرداده بود

بعد از فتنه 88 و ایجاد خسارت های فراوان مادی و معنوی توسط سران فتنه و پیاده نظام آنها بر پیکره جمهوری اسلامی و خنثی کردن آن فتنه توسط تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری ایشان بعداً فرمودند: فتنه آینده به مراتب بزرگتر و سخت تر از فتنه 88 خواهد بود.
انجام مقدمات فتنه که رهبر انقلاب از آن خبرداده بود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان؛ بعد از فتنه 88 و ایجاد خسارت های فراوان مادی و معنوی توسط سران فتنه و پیاده نظام آنها بر پیکره جمهوری اسلامی و خنثی کردن آن فتنه توسط تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری ایشان بعداً فرمودند: فتنه آینده به مراتب بزرگتر و سخت تر از فتنه 88 خواهد بود.

کسانی که اخبار و اطلاعات سیاسی کشور را رصد می کنند بهتر می توانند این مطلب را درک نمایند .

هدف جناب آقای رئیس جمهور بعد از حمله ور شدن به شورای نگهبان و همچنین منتقدین برجام چیست؟

آن چیزی که به نظر می رسد بعد از توافق هسته ای، حضور دولتمردان غربی در کشور و ایراد حرف های عجیب و قریب خود، نوبت به بازگشایی سفارت روباه در ایران رسید، که وزیر خارجه انگلیس درمیان سکوت همگان اظهار کرد، ایران مواضعش نسبت به اسرائیل اندکی بهتر شد که جا داشت دولت آقای روحانی عکس العملی سریع خود را در صورت مخالفت با این حرف اعلام نماید و این در حالی بود که سکوت اختیار نمود.

حضرت آقا، در دیدار دولتمردان خطری را گوش زد کرد و فرمودند: نگران حضور آمریکا در منطقه ایم و باید حواسمان باشد حضور آمریکا موجب تفرقه در میان ملت ایران نشود. ولی متاسفانه بجای اینکه رئیس جمهور و دولتمردان این نصیحت را سر لوحه راه خود قرار دهند در اقداماتی عجیب تمرکز نیروی نقلابی را از موضوع توافق هسته ای برداشته و برروی شورای نگهبان و انتخابات گذشته که منتقدان چندان توجهی به برجام نکند و با این کار بتواند از فیلتر مجلس و نهاد های مربوطه رد شود.

آن چیزی که بیشتر نگران کننده است، فدا کردن منافع ملی بخاطر اغراض سیاسی و حزبی است و باید یادمان باشد انرژی هسته ای پروژه ای ملی است و مختص به یک جناح و حزب نیست و هر دستاوردی که داشته باشیم به پای عزت  ملی می گذاریم و هر شکستی هم بخوریم باز هم به پای ملت ایران نوشته می شود .

امیداواریم کسانی که به دنبال جدایی و تفرقه هستند به خود آیند و نقش آمریکا وغرب را در این زمینه خوب بشناسند و با کارهای خود موجب پیروزی و خوشحالی دشمن را فراهم نکنند.

انتهای پیام1020ج /630ل

 

مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۳۹:۴۲

6 Jan 2020