۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹
کد مطلب : ۳۷۱۵۴
قائم مقام معاونت برنامه ريزي و امور اقتصادي وزارت جهاد کشاورزي:

سهم کشاورزي در فضاي کسب و کار بيشتر از 40 درصد است

قائم مقام معاونت برنامه ريزي و امور اقتصادي وزارت جهاد کشاورزي گفت: سهم بخش کشاورزي در فضاي کسب و کار و بيشتر از 40 درصد است که در اين ميانم وظايف ما تسهيل گري مي باشد.
سهم کشاورزي در فضاي کسب و کار بيشتر از 40 درصد است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ قاسمي قائم مقام معاونت برنامه ريزي و امور اقتصادي وزارت جهاد کشاورزي در کارگروه حمايت از توسعه وايجاد اشتغال پايدار در مناطق روستايي و عشايري و شهرهاي زير ده هزار نفر برگزار شد اظهار کرد: شرايط بسيار حساس و بحث اشتغال، معيشت وبهبود ورونق و فعاليت اقتصادي يکي از دغدغه هاي کشور است و دولت در برنامه فراگير اشتغال برنامه جامعي دارد و قصد دارد با اين برنامه فضاي کسب و کار را بهبود دهد.

وي، با اشاره به اينکه، سهم بخش کشاورزي در فضاي کسب و کار بيشتر از ۴۰ درصد است افزود: يکي از وظايف عمده ما تسهيل گري مي باشد.

قاسمی،اظهارکرد: اگر اين منابعي که دراين برنامه ديده شده است خوب به چرخش در آيد علاوه بر ايجاد اشتغال و بهبود فضاي کسب و کار، سرمايه گذاري براي نسل هاي آينده خواهد بود.

وی گفت: استان چهارمحال و بختياري رتبه بالاي بيکاري دارد که در اين برنامه دولت سهم ۳/۶ جهت اشتغال فراگير براي استان در نظر گرفته است که مسئولين با تلاش بايد نسبت به جذب سهميه اقدام کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۲۷:۲۹

31 Dec 2019