۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۳۵۳۵۴
مسئول حوزه علميه شهرستان اردل:

حجاب زنده نگه داشتن گوهر زن است

مسئول حوزه علميه شهرستان اردل گفت: حجاب و عفاف گوهر زن است و بدون شک زن را از آفات و بلاياي بسياري در جامعه کنوني بيمه مي کند و مي تواند طراوت و شادابي و جمال او را پايدار سازد.
حجاب زنده نگه داشتن گوهر زن است
به گزارش جهانبین نیوز، به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام نکويي مسئول حوزه علميه شهرستان اردل در جمع با شکوه مدافعان حريم خانواده در راهپيمايي روز حجاب و عفاف گفت: رعايت حجاب و عفاف در انسان منشا دروني دارد و آن بدين معناست که عفاف امري فراطبيعت و ريشه در سيرت و گرايشات قلبي انسان دارد و حجاب امري ظاهري و متاثر از همان سيرت و ذات انسانهاست.

نکويي افزود: اين که ما تصور کنيم عفاف و حجاب فقط خاص بانوان است امري اشتباه است چراکه اين مقوله مهم زن و مرد ندارد و کسي به اين مقام والا دست پيدا مي کند که داراي صفت و روحيه غيرت باشد همان غيرتي که مردم شريف شهرستان هريس را ملزم به ايستادگي در مقابل پديده شوم کشف حجاب رضاخاني کرد.

وي اظهار کرد: حجاب و عفاف گوهر زن است و بدون شک زن را از آفات و بلاياي بسياري در جامعه کنوني بيمه مي کند و مي تواند طراوت و شادابي و جمال او را پايدار سازد.

اين مسئول تاکيد کرد: حجاب و عفاف دستور سريع قرآن، و امري واجب و مهم است و باعث تحکيم خانواده و اجتماع مي شود چرا که خداوند حضرت مريم را به عنوان الگو معرفي کرده است.

نکويي ادامه داد: حجاب باعث آرامش و امنيت مي شود و تفاوت انسان ها در نوع پوشش است و هيچ حيواني پوشش ندارد و اين امر نشان دهنده اين است که انسان اشرف مخلوقات است و بايد تمامي نهادهاي متولي با برنامه هاي خوب زمينه تامين سلامت روحي، جسمي و جنسي را فراهم کنند.

مسئول حوزه علميه شهرستان اردل بيان کرد: امروز دشمن با اجراي پروژه خطرناک نفوذ در صدد سوق دادن جوانان به سوي سراشيبي خطرناک بي عفتي و بي بند و باري و ترويج فساد در جامعه است و تنها راه مقابله با اين پروژه بازگشت به اصل خود و احياء فرهنگ غني ايراني و عفاف و حجاب در جامعه است.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۴:۵۰

27 Dec 2019