۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۳۱۸۴۴
همزمان با چهارمين روز از هفته بسيج

اولين يادواره شهداي حوزه بسيج اداري ،کارگري و اصناف شهيد رجايي شهرستان اردل برگزار مي شود

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل گفت: اولين يادواره شهداي حوزه بسيج اداري ،کارگري و اصناف شهيد رجايي شهرستان اردل همزمان با چهارمين روز از هفته بسيج در سالن مهرگان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار مي شود.
اولين يادواره شهداي حوزه بسيج اداري ،کارگري و اصناف شهيد رجايي شهرستان اردل برگزار مي شود
به گزارش جهانبین نیوز، هوشنگ جمشيدي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر گفت: برگزاري يادواره شهدا از جمله برنامه هايي است که مي تواند زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي و رزمندگاني که با آغوش باز به استقبال شهادت در راه حفظ ارزش هاي اسلامي رفتند را به تصوير کشيده و همچنين عامل ترويج فرهنگ ايثار و شهادت طلبي در جامعه و در بين جوانان باشد.

جمشيدي از برگزاري اولين يادواره شهداي حوزه بسيج اداري، کارگري و اصناف شهيد رجايي شهرستان اردل خبر داد و گفت: براي اولين بار در شهرستان اردل يادواره شهداي حوزه بسيج اداري، کارگري و اصناف در هفته بسيج برگزار خواهد شد.

وي افزود: اين مراسم معنوي چهارشنبه سوم آذرماه همزمان با چهارمين روز از هفته بسيج ساعت ۹:۳۰ با حضور مسئولين استاني و شهرستاني و اقشار مختلف مردم در سالن مهرگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل برگزار مي شود.

جمشيدي ضمن دعوت از عموم مردم براي شرکت در اين مراسم معنوي خاطرنشان کرد: همه دستاوردهاي انقلاب اسلامي که از گذشته تا کنون نصيب شده است بواسطه فداکاري غيور مرداني است که شجاعانه در برابر دشمن مقاومت کردند.

فرمانده سپاه شهرستان اردل تصريح کرد: در حال حاضر نيز دستاوردهاي انقلاب اسلامي در اقصي نقاط جهان به ثمر مي نشيدند و موجب موج بيداري آزادمردي در جهان شده است.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۹:۲۴

27 Dec 2019