۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۳۵۸۰۴
نماينده ولي فقيه در سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختياري

شهادت شهيد حججي تداعي کننده واقعه کربلا و عاشورا بود که در تاريخ انقلاب اسلامي جاودانه شد

نماينده ولي فقيه در سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري گفت: اين شهيد نام خود را بعنوان شهيدي که تداعي کننده واقعه کربلا و عاشورا بود در تاريخ انقلاب اسلامي جاودانه ساخت و عزت ديگري به مردم ايران اسلامي بخشيد.
شهادت شهيد حججي تداعي کننده واقعه کربلا و عاشورا بود که در تاريخ انقلاب اسلامي جاودانه شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، حجت الاسلام کريم سرافراز، نماينده ولي فقيه در سپاه حضرت قمر بني هاشم استان چهارمحال و بختياري در مراسم افتتاحيه بيمارستان صحرايي کوهرنگ با بيان اينکه شهيد حججي با شهادت خود جهان را بهت زده کرد، افزود: اين شهيد نام خود را بعنوان شهيدي که تداعي کننده واقعه کربلا و عاشورا بود در تاريخ انقلاب اسلامي جاودانه ساخت و عزت ديگري به مردم ايران اسلامي بخشيد.

وي افزود: آنچه که اين شهيد را ارزشمند، جاودانه و ماندگار مي کند، اخلاصي است که در گفتار و نيت و اعمال اين شهيد است وجود دارد، ارتباطي که اين شهيد با اهل بيت عصمت و طهارت بويژه حضرت زهرا (س) و امام زمان (عج) دارد.

سرافراز بيان داشت: ولايتمداري از ديگر ويژگي هاي شهيد حججي بود که اينگونه عشق، اردات و تبعيت از ولايت فقيه ابراز مي کند و در عمل هم به ظهور مي رساند.

نماينده ولي فقيه در سپاه حضرت قمربني هاشم (ع) استان چهارمحال و بختياري گفت: امروز امنيت و آسايش همه در گروه رشادت ها و شهادت هاي شهداي عزيز و خانواده معظم اين شهدا است.

سرافراز در ادامه گفت: خداوند در قرآن مي فرمايد، ايمان به خدا و نفع رساندن به مومنان و جامعه ديني دو ويژگي هستند که هيچ چيز بالاتر از آن وجود ندارد.

انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۰:۵۱

5 Jan 2020