۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵
کد مطلب : ۱۵۶۴۴

ساختمان آتش نشانی شهر گوجان بهره‎برداری می‏‌شود

شهردار گوجان از کلنگ زنی ساختمان آتش‌نشانی این شهر در تیر ماه امسال خبر داد .
ساختمان آتش نشانی شهر گوجان بهره‎برداری می‏‌شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، اشکان امانی بابادی با اشاره به اینکه باید چند استاندارد در تاسیس ایستگاه آتش‌نشانی لحاظ شود، اظهار کرد: جمعیت، مسافت و زمان سه فاکتوری هستند که برای تاسیس یک ایستگاه آتش‌‌نشانی باید در نظر گرفته شود.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی ساختمان آتش نشانی شهر گوجان، افزود: این منطقه به لحاظ مسافت در شعاع بیش از پنج کیلومتر و دارای تراکم بود به همین لحاظ ایستگاه آتش‌‌نشانی برای آن پیش‌بینی شد.

وی تصریح کرد: برای اعزام عملیات به این محل از ایستگاه‌های هم‌جوار استفاده می‌شد که به دلیل موقعیت جغرافیایی و مجموعه مسکونی دارای وسعت بسیار و ساختمان‌های متعدد و نیز سراشیبی و سربالایی زمان زیادی طول می‌کشید تا نیروهای عملیاتی برسند.

شهردار گوجان تصریح کرد: به همین منظور این سازمان در راستای ایجاد مثلث ایمنی در کمربندی طرح ایجاد ایستگاه آتش‌نشانی را طرح‌ریزی کرد که با همکاری مسئولان شهرستانی و استانی کلنگ آن بر زمین زده شد.

وی ادامه داد: این ایستگاه در مساحتی بالغ بر۲۲۶متر مربع ساخته می‌شود که شامل فضای آشیانه برای۲خودروی اطفا و آب‌رسان، استخر آب‌گیری و ساختمان اداری در دو طبقه است که به دلیل جانمایی مناسب به چهار جهت این سایت دسترسی مناسب دارد.

امانی بابادی افزود: برای احداث این مرکز اعتباری بالغ بر دویست میلیون تومان برآورد هزینه شده که امید می رود تا سال آینده این مرکز مورد بهره‌برداری قرار گیرد که اعتبار اولیه تخصیص جذب شده یک میلیارد ریال بوده که از محل تملک دارایی و ستاد حوادث استان جذب شده است.

به گفته شهردار گوجان این ایستگاه علاوه بر تجهیزات امداد و نجات از یک دستگاه خودروی سبک و دو دستگاه خودروی سنگین بهره‌مند می‎شود که برآورد هزینه تجهیز این ایستگاه آتش نشانی ۳۰۰ میلیون تومان است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۳:۴۶

29 Dec 2019