۰
plusresetminus
چهاردهمين همايش علمي دانشجويي مهندسي مواد و متالورژي ايران در دانشگاه شهركرد با معرفي چهره‌ ماندگار مهندسي مواد و تجليل از آثار برگزيده پايان يافت.
پايان چهاردهمين همايش علمي دانشجويي مهندسي مواد و متالورژي ايران در دانشگاه شهركرد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از منطقه آزاد؛ بعدازظهر چهارشنبه ۱۲ مهرماه ۹۶، چهاردهمين همايش علمي دانشجويي مهندسي مواد و متالورژي ايران در دانشگاه شهركرد با معرفي چهره‌هاي ماندگار و شايسته‌ تقدير مهندسي مواد و تجليل از آثار برگزيده پايان يافت.

دكتر مجيد ابن‌علي رئيس دانشكده‌ فني و مهندسي دانشگاه شهركرد در آيين اختتاميه‌ اين همايش ضمن تشكر از حاميان و برگزاركنندگان، پرورش خلاقيت و نهادينه شدن كارگروهي را ازجمله دستاوردهاي همايش عنوان كرد و گفت: امروزه در دانشگاه‌هاي نسل سوم علم از حالت ايستا خارج شده و پويايي يافته كه علم پويا منتهي به كار و فنآوري بوده و ثروت‌آفرين است و چنين همايش‌هايي راهي براي تحقق پويايي علم است.

وي حسن نيت صنايع حامي چهاردهمين همايش علمي دانشجويي مهندسي مواد و متالورژي را شايسته‌ تقدير دانست و ابراز اميدواري كرد كه زمينه‌ ارتباط هرچه بيشتر با صنايع و بهره‌گيري از پتانسيل‌هاي طرفين فراهم گردد.

گفتني است در آيين اختتاميه‌ چهاردهمين همايش علمي دانشجويي مهندسي مواد و متالورژي ايران دكتر محمدعلي گلعذار و دكتر منصور سلطانيه به‌عنوان چهره‌هاي ماندگار و شايسته‌ تقدير مهندسي مواد معرفي شدند و در ادامه ضمن تجليل از كميته‌ علم و حاميان همايش، چهار نفر از شركت‌كنندگان به عنوان ارائه‌دهندگان آثار برتردر بخش ارائه شفاهي و پوسترمورد تجليل قرار گرفتند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۸:۰۹

3 Feb 2020