۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶
کد مطلب : ۲۸۵۱۴
رئيس بانک مهراقتصاد چهارمحال وبختياري خبر داد:

11 هزار و 579 فقره تسهيلات و تحقق 16 درصدي تسهيلات تکليفي در سال گذشته پرداخت شد

رئيس بانک مهراقتصاد چهارمحال و بختياري گفت: 11 هزار و 579 فقره تسهيلات و تحقق 16 درصدي تسهيلات تکليفي در سال گذشته پرداخت شد.
11 هزار و 579 فقره تسهيلات و تحقق 16 درصدي تسهيلات تکليفي در سال گذشته پرداخت شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از  بام ايران خبر، شهاب زارعي رئيس بانک مهراقتصاد چهارمحال و بختياري در جمع مديران شعب اين بانک افزود: اقتصاد مقاومتي تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادي جامعه است.

وي با تاکيد بر اين که اقتصاد مقاومتي به عنوان يک نقشه راهبردي مي‌تواند به مقابله با رکود و مشکلات اقتصادي و گراني در جامعه برود اظهار داشت: بانک‌ها مي‌توانند با اعطاي انواع وام‌ها وتسهيلات بانکي در اين راستا اقدامات موثري داشته باشند.

رئيس بانک مهراقتصاد چهارمحال وبختياري اضافه کرد : تغيير روش‌ها، افزايش بهره‌وري و شناخت آسيب‌ها و تلاش در جهت رفع نمودن آنها با برنامه‌ريزي منسجم در سال جديد از اهم وظايف شعب اين بانک در استان است.

شهاب زارعي با بيان اينکه پرداخت ۱۱ هزار ۵۷۹ فقره تسهيلات و تحقق ۱۶ درصدي تسهيلات تکليفي در سال ۹۴ از اهم اقدامات اين بانک در استان بوده است گفت: بانک مهراقتصاد استان در سال گذشته توانست رتبه اول معوقات و رتبه چهارم در تراکنش خدمات مدرن و نوين بانکي را به خود اختصاص دهد.

وي در ادامه افزود: بانک مهراقتصاد استان توانست در حوزه بهره‌وري رتبه پنجم را در کشور به خود اختصاص دهد.

رئيس بانک مهراقتصاد استان در اين نشست که با حضور مديران شعب اين بانک بر گزار شده بود از مديران خواست برنامه‌هاي خود را باتوجه به شعار اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل در سال جاري ارائه دهند.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۵:۵۶

29 Dec 2019