۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
کد مطلب : ۲۶۹۹۴
سخنگوی کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین در:

مقاومت به پیشرفت‌های جدیدی دست یافته است/کمک‌های ایران به مقاومت هرگز متوقف نشد

سخنگوی کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین با تاکید بر اینکه هیچ کشوری در حمایت از ملت فلسطین در حد و اندازه ایران نبوده است، گفت: تهران کمک‌های همه جانبه خود را به ملت و مقاومت فلسطین هیچگاه متوقف، کم یا مشروط نکرده است.
مقاومت به پیشرفت‌های جدیدی دست یافته است/کمک‌های ایران به مقاومت هرگز متوقف نشد
به گزارش جهانبین نیوز «محمد البریم» سخنگوی کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در غزه با قدردانی از کمک‌های جمهوری اسلامی ایران به گروههای مقاومت فلسطینی تاکید کرد: این کمک‌های غیرمشروط ایران به فلسطینیان که شامل همه زمینه‌ها می‌شود، در طول مدت گذشته تاکنون یکبار هم متوقف نشده است.

ابومجاهد با اشاره به سابقه دیرینه رابطه جمهوری اسلامی ایران با گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کرد: ایران هیچ گاه حتی یک بار هم برای ارائه کمک‌های خود به فلسطینیان شرط و شروطی نگذاشته یا حتی هیچ باج سیاسی برای کمک‌های غیرمشروط خود به مقاومت نخواسته است.

وی افزود: کمک‌های ایران به ملت فلسطین بر مبنای حمایت از مقاومت و پایداری ملت فلسطین به عنوان بخش اساسی و محوری در عقیده اسلامی ایرانیان است.

ابومجاهد همچنین خبر داد: جمهوری اسلامی ایران همچنان مشاوره‌ها و توصیه‌هایی را در زمینه‌های مختلف و به خصوص بعد امنیتی به مقاومت فلسطین می‌دهد و روابط فیمابین بدون وقفه ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه حجم مشارکت ایران در حمایت از مقاومت کاهش نیافته است، گفت: بالعکس هر لحظه سطح روابط ایران با مقاومت در حال ارتقا است.

سخنگوی کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین گفت: ما هیچ گاه شاهد کاهش سطح روابط ایران با مقاومت نبوده‌ایم چرا که قضیه فلسطین مسئله‌ای اساسی و محوری برای امت اسلامی است.

ابومجاهد همچنین از جمهوری اسلامی ایران و رهبری آن که به ارائه کمک به مقاومت فلسطین در همه زمینه‌ها و به خصوص ارتقای سطح توانمندی نظامی آن ادامه می‌دهد، قدردانی کرد.

وی تاکید کرد: امروز امت اسلامی باید جهت قطب نما و ظرفیت‌های خود را به سمت قدس قرار بدهد همچون جمهوری اسلامی ایران که هیچ کشوری در میان امت اسلامی در حمایت همه جانبه از ملت فلسطین و مقاومت و مبارزان آن در هر نقطه‌ای از سرزمین‌های فلسطینی به پای آن نمی‌رسد و این عین واقعیت است.

ابومجاهد گفت: در سایه بی تفاوتی امت عربی به آرمان‌های فلسطینی این تنها جمهوری اسلامی ایران است که به حمایت‌های سیاسی خود از قضیه فلسطین ادامه داده و درباره این اظهارات، هیچ مبالغه‌ای در کار نیست.

سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین با تاکید بر اینکه آمادگی مقاومت فلسطین برای مقابله با هر تجاوز دشمن صهیونیستی در بالاترین سطح خود قرار دارد، افزود: مقاومت هر روز به پیشرفتی جدید دست یافته است اما با توجه به مسائل امنیتی نمی‌توانیم آن را در رسانه‌ها فاش کنیم.

وی افزود: تلاش‌های بزرگی برای آمادگی مقاومت صورت می‌گیرد ما خواهان جنگ جدیدی در غزه نیستیم اما اگر نبرد بر ما تحمیل شود ملت فلسطین و مقاومت با همه ایمان و قدرت با آن مقابله می‌کنند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۷:۲۱

3 Feb 2020