۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۴۰۷۵۴
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اردل خبر داد

ذخیره سازی 650 تن شن و نمک در راهدارخانه های اردل

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان اردل از دپوی 650 تن شن و نمک برای بازگشایی محورهای این شهرستان در مواقع بارش برف و یخ زدگی معابر خبر داد.
ذخیره سازی 650 تن شن و نمک در راهدارخانه های اردل
احمد عالي پور رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز اظهار کرد: طرح زمستاني راهداري در محورهاي مواصلاتي شهرستان اردل از ۱۵ آبان ماه کليد خورده و تا پايان ۱۵ فروردين‌ماه سال ۹۸ ادامه دارد.

عالي پور افزود: در اين ايام، راهداران با استقرار ۲۴ ساعته در راهدارخانه ها در صورت نياز، عمليات برف‌روبي، شن و نمک‌پاشي را انجام مي دهند تا مردم مشکلي در راه‌هاي مواصلاتي نداشته باشند و اکيپ‌هاي راهداري به شکل مستمر در جاده‌ها حضور دارند.

عالي پور ادامه داد: تاکنون خريد ۵۰۰ تن شن و ۱۵۰ تن نمک دپو و تجهيز چهار راهدارخانه‌ در روستاي بهشت آباد، ليرابي، عباس آباد و مرکزي با پشتيباني افزون بر ۱۳ دستگاه ماشين‌آلات راهداري سنگين، نيمه سنگين و سبک و حضور بيش از ۲۰ نفر از نيروهاي راهدار عمليات زمستاني شهرستان انجام شده است.

رئيس اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي شهرستان اردل گفت: با توجه به فعاليت اکيپ‌هاي راهداري در تمامي محورهاي مواصلاتي شهرستان، راهدارخانه هاي شهرستان در طول طرح زمستاني راهداري فعال هستند و در صورت نياز به کاربران جاده‌اي خدمات‌رساني امدادي و در صورت نياز اسکان موقت انجام خواهد پذيرفت و در صورت بروز هر گونه مشکلي رانندگان و مسافرين با شماره ۱۴۱ تماس حاصل نمایند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۰:۳۶

27 Dec 2019