۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۶
کد مطلب : ۱۷۷۱۴
خطیب جمعه شهر بروجن:

علم و فناوري،اقتصاد مقاومتي و فرهنگ سه عنصر پيشرفت و تعالي کشور

علم و فناوري، اقتصاد مقاومتي و فرهنگ سه عنصر پيشرفت و تعالي کشور مي باشند که لازم است با توجه به شروع فصل علم و تحصيل در کشور توجۀ ويژه اي به اين مهم شود.
علم و فناوري،اقتصاد مقاومتي و فرهنگ سه عنصر پيشرفت و تعالي کشور
به گزارش جهانبین به نقل از کلار،حجت الاسلام غلامعلي حسين نژاديان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقواي الهي اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس نمادي از غيرت، جوانمردي، مقاومت و فداکاري ملتي است که بدون پشتوانۀ هيچگونه قدرتي توانست با اهداء خون فرزندانش، با سربلندي و بدون حمايت خارجي پيروزمندانه مقاومت کند و پرچم اسلام ناب محمدي را بار ديگر برافراشته کند.

وي افزود: امروز مقاومت و ايستادگي مظلومان جهان در منطقه و کشورهاي اسلامي الگوگرفته شده از مردم قهرمان و غيور ملت ايران است که با دست خالي در برابر نظام هاي وابسته به غرب و استکبار ايستادگي مي کنند.

حسين نژاديان، اثبات برخورداري ملت ايران از قدرت غيبي، تقويت روحيۀ جهاد و ايثار، معرفي اسلام به دنيا، اتکا به توان داخلي و تبديل ايران به قدرتمندترين کشور منطقه را از مهم ترين دستاوردهاي هشت سال دفاع مقدس برشمرد و گفت: حفظ اين ميراث و دستاوردها و انتقال آنها به نسل هاي آينده نياز و تکليف امروز جامعۀ ما مي باشد.

خطيب جمعۀ شهر بروجن با اشاره به آغاز مهر و بازگشايي مدارس، تلاش مسئولان، مديران و اولياي دانش آموزان، طلاب و دانشجويان به منظور ايجاد محيطي امن و شاداب جهت کسب علم در کشور را خواستار شد.

وي در بخشي ديگراز خطبه ها تاکيد کرد: محيط هاي آموزشي کشور نبايد محل تاخت و تازهاي سياسي قرار گيرد.

حجت الاسلام حسين نژاديان بيان کرد: علم و فناوري، اقتصاد مقاومتي و فرهنگ سه عنصر پيشرفت و تعالي کشور مي باشند که لازم است با توجه به شروع فصل علم و تحصيل در کشور توجۀ ويژه اي به اين مهم شود.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۱:۲۸

30 Dec 2019