۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
کد مطلب : ۳۶۷۰۴
کارشناس مسائل سياسي:

سخنان ترامپ دنياي داعيه داران دموکراسي در آمريکا را به باد داد/سگ زرد برادر شغال است

يک کارشناس مسائل سياسي با اشاره به اين که هرگاه تماميت ارضي و حقوق جمهوري اسلامي در قالب تعهدات بين المللي به رسمت شناخته نشود نبايد هيچ گونه مذاکره اي صورت گيرد، گفت: سخنان ترامپ دنياي کساني که در آمريکا داعيه ليبرال دموکراسي داشتند را به هم ريخت چرا که او علنا مردم ايران را تروريست خواند و چهره واقعي آمريکا را براي همگان آشکار کرد.
سخنان ترامپ دنياي داعيه داران دموکراسي در آمريکا را به باد داد/سگ زرد برادر شغال است
به گزارش جهانبین نیوز، خداکرم نادري در گفتگو با کلار ضمن اشاره به سخنان سخيفانه ترامپ که از کلمه تروريست براي ملت ايران استفاده کرد، افزود: رئيس جمهور آمريکا برخي از اظهاراتش را آگاهانه و براي خوشحال کردن هم پيمانانش در منطقه عنوان کرد.

وي با اشاره به حمايت ايران از جبهه مقاومت و مردم مظلوم منطقه و دنيا، اضافه کرد: عصبانيت ترامپ و تروريست خواندن ملت ايران نشان دهنده عمق استراتژيک ايران در منطقه است که طبق فرموده امام راحل صدور انقلاب امروز به خوبي نمايان است.

نادري با اشاره به اين که تمام نقشه هاي نظام سلطه در منطقه براي ايجاد ظلم و ستم از بين مي رود، تصريح کرد: سخنان ترامپ به خاطر پروژه ايران و سپاه هراسي است که سالهاست به دنبال آن هستند و ناکام مانده اند؛ از طرف ديگر حقانيت ايران در دفاع از مردم مظلوم منطقه و جهان به خوبي اثبات مي شود.

وي ادامه داد: هرچند برجام فعاليت هسته اي ايران را به ۲۰ درصد تقليل داد اما در کنار آن ذهنيت هايي که در رابطه با اعتماد به آمريکا وجود داشت دستکش مخلمين آن در حواشي مذاکرات و در سخنان رهبر انقلاب به خوبي براي همگان آشکار شد که نبايد به آمريکا اعتماد کرد.

اين فعال سياسي تصريح کرد: نگاهي که بعضي از جريانات داشتند و تهمت هايي که به برخي از گروه ها و ارگانها مي زدند امروز با مواضع آقاي ترامپ در تروريست خواندن ملت ايران آشکار شد.

سخنان ترامپ حقانيت جمهوري اسلامي را ثابت کرد

وي با اشاره به يک دست شدن همه نيروها، گروه ها و جريانات سياسي و قرار گرفتن آنها در جبهه انقلاب پس از سخنان ترامپ، گفت: ملت ايران پس از اظهارات رئيس جمهور آمريکا همه يک صدا از سپاه حمايت کردند و خود را سپاهي دانستند.

نادري همچنين به تحريف خليج فارس توسط ترامپ و استفاده نام جعلي براي آن اشاره کرد و گفت: رئيس جمهور آمريکا براي خوش خدمتي به برخي از کشورهاي عربي منطقه و عربستان از نام جعلي براي خليج فارس استفاده مي کند در صورتي که پادشاه عربستان در جملاتي که مي نويسد ناچار به استفاده از نام خليج فارس مي شود و نمي تواند آن را کتمان کند.

وي ضمن بيان اين که سخنراني ترامپ چهره بد و زشت آمريکا را بيش از گذشته نمايان کرد، گفت: در برابر اظهارات ترامپ به جاي آن که اختلافي ايجاد شود همه با هر سليقه و گرايش سياسي متحدتر مي شوند و در جبهه نيروهاي انقلاب يک صدايي و يک رنگي صورت مي گيرد.

اين فعال سياسي گفت: سخنان ترامپ حقانيت جمهوري اسلامي و سپاه و قابل اعتماد نبودن آمريکا را هم براي مذاکره و برجام و هم براي موضوعات مختلف براي همه کشورهاي منطقه و دنيا به خوبي اثبات کرد.

سگ زرد برادر شغال است

نادري اضافه کرد: هرجايي که مذاکره اي صورت مي گيرد وقتي طبق معاهدات بين المللي باشد صداقت طرف مقابل بايستي مشخص شود؛ ما بارها اعلام کرده بوديم آمريکايي ها فاقد صداقت هستند و برخورد آنها در طول ۴۰ ساله انقلاب اسلامي در حوزه هاي مختلف تجربه
شده است و با فشار و لابي که به ساير هم پيمانان خودشان خصوصا اروپا دارند کاري مي کنند آنها هم در محور آمريکا قرار بگيرند.

وي با بيان اين که امروز ترامپ به علت حقانيت و عمق استراتژيک جمهوري اسلامي در منطقه ملت ايران را با عنوان تروريست نام مي برد، خاطر نشان کرد: سال گذشته هم نخست وزير انگليس جمهوري اسلامي را تهديد منطقه دانست.

سخنان ترامپ دنياي داعيه داران دموکراسي در آمريکا را به باد داد

اين کارشناس مسائل سياسي تصريح کرد: هرگاه تماميت ارضي و حقوق جمهوري اسلامي در قالب تعهدات بين المللي به رسمت شناخته نشود هيچ گونه مذاکره اي نبايد صورت گيرد چرا که سگ زرد هم برادر شغال است.

وي ادامه داد: سخنان ترامپ دنياي کساني که در آمريکا داعيه ليبرال دموکراسي در حوزه هاي سياسي، فرهنگي و اجتماعي داشتند را به هم ريخت چرا که او علنا مردم ايران را تروريست خواند و چهره واقعي آمريکا را که آن گروه سابق با حفظ ظاهر مي خواست حفظ کند براي همگان مشخص کرد.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۲۴:۵۶

6 Jan 2020