۰
plusresetminus
رئيس دانشگاه شهرکرد در آيين کلنگ زني خوابگاه ۱۵ خرداد دانشگاه شهرکرد گفت: پنج هزار نفر از دانشجويان اين دانشگاه دختر هستند که از اين تعداد حدود دو هزار دانشجو با خوابگاه و دوهزار و ۵۰۰ دانشجوي ديگر نيازمند خوابگاه هستند.
2500 دانشجوي دختر دانشگاه شهرکرد نيازمند خوابگاه هستند/محروميت همچنان در چهارمحال و بختياري به چشم می آید
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  اساتيد برتر، مراسم کلنگ زني ساخت خوابگاه دانشجويان دختر دانشگاه شهرکرد با حضور مسئولين ارشد استاني برگزار شد.

بسیاری از دانشجویان به دلیل نبود خوابگاه از تحصیل باز ماندند

شايان شاه محمدي رئيس دانشگاه شهرکرد در آيين کلنگ زني خوابگاه ۱۵ خرداد دانشگاه شهرکرد اظهار داشت: پنج هزار نفر از دانشجويان اين دانشگاه دختر هستند که از اين تعداد حدود دو هزار دانشجو با خوابگاه و 2 هزار و ۵۰۰ دانشجوي ديگر نيازمند خوابگاه هستند.

وي گفت: بيشتر دانشجويان خارج از استاني اين دانشگاه به سبب نبود خوابگاه از ادامه تحصيل در دانشگاه شهرکرد انصراف و به استان خود بازگشتند.

رئيس دانشگاه شهرکرد عنوان کرد: خوابگاه ۱۵ خرداد دانشگاه شهرکرد با اعتبار هفت ميليارد تومان در زميني به مساحت پنج هزار متر مربع براي حل مشکل خوابگاه دانشجويان احداث مي شود.

وي عنوان کرد: دانشگاه شهرکرد در حال حاضر بزرگترين دانشگاه دولتي استان چهارمحال و بختياري به شمار مي رود که از خدمات بسيار مناسبي برخوردار است و يکي از دانشگاه هاي مهم کشور به شمار مي رود.
 

چهارمحال و بختیاری هنوز با استان های هم تراز خود فاصله دارد

در ادامه حجت الاسلام ممدعلی نکونام نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد گفت: محروميت همچنان در نقاط مختلف استان چهارمحال و بختياري وجود دارد.

وی افزود: علي رغم تلاش هاي بي شماري که مسئولان استاني انجام داده اند اما استان ما هنوز با استان هاي هم تراز خود بسيار فاصله دارد و در قسمت هاي مختلف استان محروميت همچنان مشاهده مي شود.

نکونام عنوان کرد: به دلیل محروميت مشکلات بسياري زيادي در نقاط مختلف استان وجود دارد که بايد در مسير حل اين مشکلات تلاش کرد.

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري گفت: نبايد به گزارش ها و آمارهاي ارائه شده اکتفا کرد و بايد مسئولان ديدار چهره به چهره با مردم داشته باشند و از درد و دل آنها آگاه شوند.

وي بيان کرد: بررسي ميداني مسئولان موجب مي شود که محروميت ها از نزديک در اين استان مشاهده شود.

نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري و امام جمعه شهرکرد تصريح کرد: هنوز تعداد زيادي روستا در اين استان وجود دارد که از داشتن آب شرب سالم، گاز، مدرسه، برق و... محروم هستند که بايد توسط مسئولان مربوطه پيگيري شود.

حجت الاسلام نکونام يادآور شد: بايد در برنامه ششم توسعه به اعتبار اين استان توجه و نگاه ويژه شود تا مشکلات موجود برطرف و از دغدغه هاي مردم زحمتکش و ولايتمدار اين استان کاسته شود.


انتهای پیام/1026ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۳۴:۲۸

26 Dec 2019