۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
کد مطلب : ۳۴۱۱۱

دنيا سبک جديدي از مديريت را شناخت و آن چيزي نبود جز مديريت انقلابي

فعال دانشجويي در چهارمحال و بختیاری گفت: دنيا يک سبک جديدي از مديريت را شناخت و آن چيزي نبود جز مديريت انقلابي. اين مديريت انقلابي همان چيزيست که بايد در حال حاضر آن را شناخت و در نامزدهاي رياست جمهوري آن را جستجو کرد.
دنيا سبک جديدي از مديريت را شناخت و آن چيزي نبود جز مديريت انقلابي
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ برگزاري انتخابات در کشور همواره دانشگاه ها را دستخوش شور و حال انتخاباتي، رقابتي، سياسي و... قرار داده است.

دانشگاه هاي استان چهارمحال و بختياري نيز مستثني از اين موضوع نيستند. اين شور و هيجان در انتخابات رياست جمهوري هميشه در نوع خود متفاوت تر است.

تشکل هاي دانشجويي نيز در حال آماده کردن خود هستند تا بتوانند بهترين مناظرات، کرسي‌هاي آزادانديشي، ميتينگ هاي سياسي و جلسات پرسش و پاسخ را در دانشگاه‌ها برگزار نمايند.



دانشجويان بايد معيار ها و اصول اساسي نظام را بشناسند
 
اميرعلي خواجعلي از فعالان سياسي دانشگاهي در گفت‌وگو با منطقه آزاد گفت: دانشجويان بايد معيار ها و اصول اساسي نظام را بشناسند، بايد عملکرد نامزدها در گذشته به خوبي مورد بررسي قرار گيرد و انتظار از دانشجويان اينست که هر کدام ستاد انتخاباتي باشند براي نامزدي که برنامه ها و عملکردش منطبق بر دستورات دين مبين اسلام باشد.


خواجعلي گفت: ما هر جا از دستورات دين و ائمه عليهم السلام فاصله گرفتيم، ضربه خورديم. اگر همت دانشمندان هسته اي و شهداي اين عرصه نبود، امروز نمايندگان کشورمان بر سر چه چيزي مي خواستند با دشمن معامله کنند؟ ولي حسن اين اتفاقات در اين بود که آنان که مي فهمند و مي دانند، پيمانشان را رهبر معظم انقلاب محکم تر کردند.


اين فعال دانشجويي اظهار کرد: دنيا يک سبک جديدي از مديريت را شناخت و آن چيزي نبود جز مديريت انقلابي. اين مديريت انقلابي همان چيزيست که بايد در حال حاضر آن را شناخت و در نامزدهاي رياست جمهوري آن را جستجو کرد.


انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۳۴:۲۰

27 Dec 2019