۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۳۵۳۸۱
فرمانده کميته جستجوي مفقودين ستادکل نيروهاي مسلح در بروجن

ليبرالسيم، مدافع فرهنگ نفوذ/حمله داعش به تهران بطلاني بر دنياي گفتمان بود

فرمانده کميته جستجوي مفقودين ستادکل نيروهاي مسلح در بروجن ضمن تاکيد بر اين که حمله داعش به تهران بطلاني بر دنياي گفتمان بود، تصريح کرد: برخي ها موشک را زمان انتخابات تقبيح کردند اما امروز مي گويند موشک را ما ساختيم.
ليبرالسيم، مدافع فرهنگ نفوذ/حمله داعش به تهران بطلاني بر دنياي گفتمان بود
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از کلار، سردار سيد محمد باقرزاده در نخستين يادواره شهداي گمنام شهرستان بروجن، اظهار داشت: اگر انسان دچار سستي و قصور شود در راه رسيدن به هدف باز مي ماند و در مقابل دشمن تسليم مي شود.

سردار باقرزاده حيا را عامل نگهداري انسان در طوفان هاي مخرب و بنيان برانداز دانست و گفت: مجموعه برنامه هايي که در رسانه هاي مخرب وجود دارد همين نقش مهم را هدف گيري کرده است.

مهمترين کارکرد شهدا مقابله با نفوذ دشمن بود

وي با تاکيد بر تمرکز خواسته شهدا در يادواره هاي شهدا، افزود: مهمترين کارکرد شهدا ايستادگي و مقابله با نفوذ دشمن بود اين درسي است که ما بايد از زندگي شهدا بياموزيم.

باقر زاده ضمن بيان اين که شهدا و رزمندگان در مقابل هجمه و عربده کشي دشمنان سينه سپر کردند، افزود: ما بايد براي سد کردن نفوذ دشمن راه شهدا را ادامه دهيم.

آمريکا مورد اطمينان نيست؛ برخي ها عبرت نمي گيرند

وي ادامه داد: کشور آمريکا مورد اطمينان نيست چرا برخي عبرت نمي گيرند و راه نفوذ دشمن را در کشور باز مي کنند؛ مگر در مساله برجام درس نگرفتيد.

سردار باقر زاده با طرح اين سوال که چرا برخي ها دشمن را باور ندارند، افزود: ايمان راسخ، شجاعت و بصيرت لازمه ايستادگي و مقاومت در برابر دشمنان است.

نگران نسبت دادن ساخت موشک نيستيم

فرمانده کميته جستجوي مفقودين ستادکل نيروهاي مسلح ادامه داد: امروز اگر صحبت ار سلاح و موشک مي کنيم اين نيست که تصور شود تکيه ما به سلاح است؛ قرآن امر بر سلاح کرده است.

وي تصريح کرد: ما نگراني نداريم که ساخت موشک را به ما نسبت بدهيد يا ندهيد؛ هماني که شهيد تهراني مقدم آمد پايه گذاري کرد و قصد کرده بود اسرائيل غاصب را بزند.

سردار باقر زاده ادامه داد: فرايند نصرت اين گونه است که ما خوف در دل دشمنان مي اندازيم به خاطر آن که سلاح برتر را توپ، تفنگ و هواپيما مي دانند.

باقر زاده ضمن بيان اين که نيروهاي انقلابي همچنان بايد در وسط ميدان فضليت ها و فداکاري ها باشد، افزود: نيروهاي حزب الهي امروز جلوي نفوذ دشمن را گرفته اند.

مدعيان امروز، تقبيح کننده موشک در انتخابات بودند

وي به سماحت، بزرگي و خويشتن داري فرمانده هان سپاه اشاره و تصريح کرد: برخي ها زماني که موضوع انتخابات و جمع کردن راي بود موشک را تقبيح کردند و گفتند چرا شعار نوشتيد حالا بعضي ها مي گويند موشک را ما ساختيم.

کارشکني هاي بني صدر در آزاد سازي سوسنگرد

باقر زاده با اشاره به کارشکني ها بني صدر در آزادسازي سونگرد، گفت: مقام معظم رهبري و شهيد چمران به امام(ره) نامه نوشتند تا تيپ دزفول آزاد شود امام (ره) مستقيما دستور حرکت تيپ دزفول به سمت سوسنگرد را دادند آمدند عمليات کردند و سوسنگرد آزاد شد اما راديو اعلام کرد عمليات آزادسازي سوسنگرد با فرماندهي بني صدر انجام شد در حالي که او با اين کار مخالف بود.

حمله داعش به تهران بطلاني بر دنياي گفتمان بود

وي با اشاره به اين که براي ما ملاک نيست ساخت موشک را به ديگران نسبت دهند، گفت: برخي ها اين گونه عنوان کردند دنياي فردا دنياي گفتمان ها است نه موشک ها بطلان اين صحبت امروز روشن شده بعد از جنايتي که داعش در تهران انجام داد موشک بود که امنيت و آرامش را به کشور بازگرداند.

سردار باقر زاده با تاکيد بر جدي گرفتن نفوذ دشمنان، تصريح کرد: مقام معظم رهبري فرمودند هرجايي که در مذاکرات مربوط به انرژي هسته اي فرصت پيدا کردند و ميدان به آنها داده شد که البته مقامات ايراني حواسشان جمع بود اما در جاهايي نفوذي کردند و حرکتي مدرن براي منافع ملي انجام دادند.

ليبرالسيم مدافع فرهنگ نفوذ است

وي در بخش ديگري از سخنان خود به سند ۲۰۳۰ و سلطه فرهنگي دشمنان هم اشاره کرد و گفت: امروز بايد مراقب باشيم حواسمان را پرت نکنند چون اگر عزت رفت ذلت خواهد آمد؛ رمز عزت هم اطاعت از رهبر مسلمين جهان است.

فرمانده کميته جستجوي مفقودين ستادکل نيروهاي مسلح گفت با اشاره به اين که ليبراليسم مدافع فرهنگ نفوذ است، گفت: اوايل انقلاب مي گفتند ليبراليسم جاده صاف کن امپرياليسم است.

سردار باقر زاده با تاکيد بر اين که تفکر ليبرالسيم دنبال آن است که دوباره آمريکا را برگرداند، گفت: مراقب باشيم برخي ها در پي آن هستند که دو قطبي در کشور ايجاد کنند مثال زمان انتخابات که دو قطبي جنگ و صلح و آزادي و محدوديت را مطرح کردند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۲:۲۳

29 Dec 2019