۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۸
کد مطلب : ۲۷۳۷۱
امام جمعه شهر اردل؛

حضور پرافتخار مردم اردل در راهپيمايي 22 بهمن نشان از دوستی آن‌ها با امام و رهبري دارد

امام جمعه شهر اردل گفت: حضور پرافتخار مردم ولايتمدار شهرستان اردل در راهپيمايي 22 بهمن نشان حمايت، علاقه و دوستي‌شان به امام (ره) و رهبري است.
حضور پرافتخار مردم اردل در راهپيمايي 22 بهمن نشان از دوستی آن‌ها با امام و رهبري دارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي گفت: مردم ولايتمدار شهرستان اردل همانند ملت شريف و سرافراز ايران اسلامي با حضور پرشور و حماسي خود در راهپيمايي يوم‌الله ۲۲ بهمن به نداي رهبري لبيک گفتند و دشمنان را مايوس کردند.

سلمان‌پور اظهار کرد: حضور پرافتخار مردم ولايتمدار شهرستان اردل در راهپيمايي ۲۲ بهمن نشان حمايت، علاقه و دوستي‌شان به امام (ره) و رهبري است.

وي افزود: راهپيمايي ۲۲ بهمن امسال با شکوه‌تر از سال‌هاي قبل برگزار شد و انشاءلله همانطور که مردم در اين راهپيمايي حماسي شرکت کردند با حضور باشکوهي در انتخابات ۷ اسفندماه شرکت مي کنند و وفاداري‌شان را به انقلاب ثابت مي‌کنند.

حجت السلام سلمان‌پور ضمن تبريک فرا رسيدن ولادت حضرت زينب و روز پرستار از بهورزان و پرستاران به عنوان کانون مواجه با سلامت جامعه ياد کرد و کنترل بيماري‌ها در روستاها را جزو خدمات اين قشر زحمت‏کش دانست.

امام جمعه اردل از کلنگ‌زني کلينيک تخصصي پزشکي در بيمارستان امام رضا (ع) خبر داد و از تلاش مسئولين بهداشت در زمينه حوزه بهداشت و سلامت تشکر و قدرداني کرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۶:۳۲

8 Jan 2020