:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> نمایشگاه بزرگ اسوه های ایثار در چهار محال و بختیاری افتتاح شد | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱
کد مطلب : ۲۴۸۵۱
همزمان با کنگره ملی شهدای استان چهارمحال و بختیاری:

نمایشگاه بزرگ اسوه های ایثار در چهار محال و بختیاری افتتاح شد

نمایشگاه اسوه‌های ماندگار همزمان با نخستین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری با حضور نماینده ولی فقیه در استان،استاندار، فرمانده سپاه قمر بنی هاشم علیه السلام و جمعی از خانواده معظم شهداء، افتتاح شد.
نمایشگاه بزرگ اسوه های ایثار در چهار محال و بختیاری افتتاح شد
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، دبیر کمیته نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه در ۱۰۰ غرفه با موضوع دفاع مقدس کار خود را آغاز کرده است.

سرهنگ پاسدار محمد علی توکلی تصریح کرد: این نمایشگاه به مدت ۱۱ روز در مصلی امام خمینی ره در معرض دید عموم مردم قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در این نمایشگاه عملکرد مردم استان چهارمحال وبختیاری در دوران ۸ سال دفاع مقدس و بعد از آن به نمایش گذاشته شده است.

دبیر کمیته نمایشگاه ستاد کنگره شهدای استان گفت: این نمایشگاه اسوه‌های ماندگار در ۲۰ مجموعه نظامی، امنیتی، انتظامی، فرهنگی، بهداشت و درمان، کشاورزی، صنعتی، اقتصادی، خانواده، ورزش و جوانان ، حجاب و عفاف، فضای مجازی، بانوان، کودک و نوجوان، علمی(دانشگاهیان)، اختراعات و ابتکارات، آموزش و پرورش، روحانیت و دفاع مقدس، نماز و دفاع مقدس و محرم و دفاع مقدس فعالیت می‌کند.

این نمایشگاه متشکل از ۱۰۰ غرفه می بشاد که در این غرفه ها ۱۵۰۰ اسناد ارزشمند شهدا، رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

آثار تیپ قمر بنی هاشم، بازسازی پل خیبر، بازسازی واقعه کربلا، اطلاعات و فن آوری از مهم ترین بخش های این نمایشگاه می باشد.


انتهای پیام/1028ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۰:۵۹

28 Feb 2020