۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۴
کد مطلب : ۱۹۶۳۱
مدير اداره اوقاف و امور خيريه بروجن:

وقف، احسان و نيکي ماندگار/در جهت احياي موقوفات تلاش کنيم

مدير اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان بروجن گفت:بابت يکصد و 37 هزار متر مربع زمين کشاورزي يک ميليون و 500 هزار ريال اجاره پرداخت شده است در حالي که بايستي طبق نظر کارشناسي بابت 40 جريب از اين زمين کشاورزي 800 ميليون ريال اجاره پرداخت شود.
وقف، احسان و نيکي ماندگار/در جهت احياي موقوفات تلاش کنيم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام نصرالله سليماني در آئين عبادي سياسي نماز جمعه شهر بروجن وقف را هديه اي به وسعت تاريخ دانست و گفت:وقف مي تواندتا قيامت از انسان نامي نيک و از صاحبش چهره اي ماندگار بر جاي بگذارد.

حجت الاسلام سليماني، بزرگ واقف کشوري را مرحوم حاج سليمان سليمان پور در شهرستان بروجن دانست و گفت:مرحوم سليمان پور افتخاري بزرگ براي شهرستان بروجن آفريده است.

وي با بيان اين که وقف احسان و نيکي ماندگار است اظهار داشت:اگر ثروت تبديل به باقيات و صالحات شود کمال خود را طي کرده است، بايد کاري انجام دهيم که ثروت کمال را طي کند.

مدير اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان بروجن با اشاره به اين که وقف سرمايه گذاري در خوبي هاست ادامه داد: وقف پس اندازي براي روزهاي تنهايي و چراغي براي تاريکي قبر و قيامت است.

سليماني بيان کرد: وقف چشمه ي زلال آبي در کوير خشکي ها، همراهي براي ايام بي کسي و تنهايي است و باعث مي شود پرونده اعمال تا قيام قيامت مفتوح باقي بماند.

وي با اشاره به موقوفات در شهرستان بروجن گفت: بابت يکصد و ۳۷ هزار متر مربع زمين کشاورزي يک ميليون و ۵۰۰ هزار ريال اجاره پرداخت شده است در حالي که بايستي طبق نظر کارشناسي بابت ۴۰ جريب از اين زمين کشاورزي ۸۰۰ ميليون ريال اجاره پرداخت شود.

سليماني،اجاره ۲۵ هزار متر زمين و همچنين ۶۵ هزار متر ديگر در بلوار اصلي شهر با اجاره ده ميليون ريال در سال را از ديگر موقوفاتي عنوان کرد که به مبلغ بسيار ناچيزي اجاره شده است.

وي گفت:در طي چهار ماه اخير يکصد و ۳۷ هزار متر زمين و همچنين ۱۶ هزار متر ديگر در حاشيه شهر با مبالغ بسيار ناچيز حق ريشه به موقوفه برگشت داده شد.

حجت الاسلام سليماني افزود:۱۲هکتار زمين براي امام زاده حمزه بن علي(ع) و ۹ هکتار زمين براي امام زاده شاه ابوالقاسم(ع) بيژگرد اختصاص داده شد و سه هزار متر پارکينگ جلوي امام زاده با مبالغ بسيار ناچيز توسط خيرين بتون ريزي شد.

انتهاي پيام1020ج /۵۴۰/ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۹:۲۷

3 Jan 2020