۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۲۵۶۶۱
امام جمعه شهر سامان /

فرهنگ و تفکر بسيجي بايد به جامعه برگردد

امام جمعه شهر سامان گفت: فرهنگ و تفکر بسيجي بايد به جامعه برگردد.
فرهنگ و تفکر بسيجي بايد به جامعه برگردد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، حجت الاسلام محسن ملک پور در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته دعوت نمازگزاران به تقوا الهي ، اظهار داشت: قدر اين لحظات را بايد دانست و به آن اهميت داد و ترک شرکت در نماز جمعه به صورت عمدي جايز نيست .

ملک پور با بيان اينکه ۲۹ آبان ماه ، آغاز هفته بسيج است، پنجم اذر ماه سالروز تشکيل بسيج مستضعفين به فرمان امام خميني (ره) است، عنوان کرد: نام بسيج موجب مي شود که خاطرات بزرگترين مردان تاريخ انقلاب اسلامي به ذهن ها خطور کند .

ملک پور با بيان اينکه در بره اي از زمان بسيج و بسيجي مورد بي مهري قرار مي گيرد ، اذعان داشت: بايد فرهنگ و تفکر بسيجي در جامعه بر گردد .

وي با اشاره بر اينکه در جنگ هشت ساله ايران با عراق حضور بسيجي مردم و رزمندگان بود که موجب حفظ خاک ميهن اسلامي شد و بسيجيان در ان سال ها از خود گذشتگي و ايثار فروان براي حفظ مرز و بوم اين خاک داشتند.

ملک پورافزود: بسيجي بايد در حال حضار مبارزه با نفوذ دشمن داشته و به دولت در رساتاي تحقق مسائل اقتصادي کمک کند.

وي با بيان اينکه ۹ ماه صفر شهادت عمار ياسر است که در جنگ صفين به شهادت رسيد ، بيان داشت: رهبر معظم انقلاب در سخنراني ها خود در فتنه سال ۸۸ چندين بار در سخنراني هاي خود کفتند که عمار ها کجا هستند ، چرا که شخصيت عمار يارس بصيرت ده و روشنگري در زمان پيامبر بود .

ملک پور با اشاره بر اينکه در زماني که جنگ رواني بين ياران پيامبر ايجاد مي شد به تبين حقيقت مي پرداخت، اذعان داشت: عمار ياسر فردي بود که به تبين حقيقت مي پرداخت و وظيفه شناس بود و به همين دليل رهبر انقلاب در سخنراني خود اين موضوع را مطرح مي کرد.

وي با بيان اينکه در اسفند ماه سال جاري که انتخابات را در پيش داريم خواص جامعه بايد حقايق را براي انتخاب و انتخاب مردم بيان کنند و افراد دلسوز را به مرم معرفي کنند نه انهايي که پول بيشتري براي انتخابات خرج مي کنند.

امام جمعه شهر سامان گفت: دانشجويان بسيج که سربازان جنگ نرم در جامعه هستند بايد به تبيين حقيقت را در جامعه داشته باشند.

حجت الاسلام محسن ملک پور با اشاره به ابلاغ رهبري به مسئله محيط زيست از سوي رهبري به قواي سه گانه و مديران ، مسئله محيط زيست يک مسئله مهم است که تهديدي براي بشر است، اگر در جامعه رعايت نشود، بايد ثبات در محيط زيست در جامعه حاکم باشد و سياست ها و وظايف به همه ابلاغ شود .

وي بيان داشت: در شهرستان سامان نيز در باغات و حاشيه رودخانه زاينده رود بايد برنامه هاي منظم در شهرستان در حوزه محيط زيست اجراء شود.

انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۵۷:۱۹

15 Feb 2020