۰
plusresetminus
مدير کميته امداد امام خميني (ره) بروجن از جمع آوري 4 ميليارد و 700 ميليون ريال صدقه در اين شهرستان خبر داد.
4 ميليارد و 700 ميليون ريال صدقه در شهرستان بروجن جمع آوري شد/ توزيع 535 ميليون و 945 هزار ريال کالا بين خانواده هاي محسنين و ايتام
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار محمد احمدي نسب؛ مدير کميته امداد بروجن اظهار کرد: طرح جمع‌آوري صدقات يکي از عمده طرح‌هاي اجرايي توسط کميته امداد است.

احمدي نسب با اشاره به اينکه در حال حاضر ۱۸ هزار و ۳۰۷ صندوق صدقه در شهرستان بروجن نصب و توزيع شده است، اضافه کرد: صندو‌ق‌هايي که در شهرستان وجود دارد، شامل صندوق‌هاي کوچک خانگي، صندوق‌هاي متوسط موجود در ادارات و صندوق‌هاي بزرگ تعبيه شده در معابر و ميادين است.

وي در ادامه با اشاره به نحوه تخليه صندوق‌هاي صدقه افزود: اين عمل با توجه به بازه زماني تعريف شده براي تخليه انواع صندوق‌هاي صدقه، توسط امدادگران مسئول در اين زمينه صورت مي‌گيرد.

مدير کميته امداد بروجن با اشاره به اينکه به طور متوسط ماهانه بيش از ۳۹۱ ميليون ريال صدقه در شهرستان بروجن جمع‌آوري مي‌شود، اضافه کرد: از ابتداي سال جاري تاکنون، مبلغ ۴ ميليارد و ۷۰۰ ميليون ريال صدقه در شهرستان جمع‌آوري شده است که نسبت به مدت مشابه خود در سال گذشته حدود ۱۸ درصد رشد داشته است.

احمدي نسب اضافه کرد: مبالغ صدقات جمع‌آوري شده در بخش هاي فرهنگي به منظور کمک به دانش آموزان، آموزش خانواده، تهيه جهيزيه براي نوعروسان، تعميرات مسکن و امور عمراني، پرداخت وام‌هاي کارگشايي و اشتغالزايي و هزينه هاي درماني و بهداشتي به مددجويان اين نهاد هزينه مي‌شود.

وي در ادامه از توزيع ۵۳۵ ميليون و ۹۴۵ هزار ريال کالا توسط واحد طرح اکرام ايتام شهرستان بروجن خبر داد و گفت: اين کالاها در اسفندماه سال جاري توسط خيّران نيک انديش و نيکوکار شهرستان به منظور تامين لوازم خانگي و اقلام خوراکي خانواده هاي محسنين و ايتام تحت حمايت کميته امداد امام خميني(ره) شهرستان تهيه و در بين آنان توزيع شد.

احمدي نسب افزود : کالاهاي توزيع شده شامل ۱۰ مورد کمک جهيزيه و تهيه لوازم خانگي به ارزش ۱۷۷ ميليون ريال و اقلام خوراکي توزيع شده شامل : ۵۶۴۰ کيلوگرم برنج ، ۱۵۰۰ کيلوگرم مرغ ، ۴۰۰ عدد روغن و ۲۴۰ بسته ماکاروني به ارزش ۳۵۸ ميليون و ۹۴۵ هزار ريال بوده است که توسط واحد طرح اکرام ايتام شهرستان در بين ايتام و خانواده هاي محسنين تحت حمايت کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان بروجن توزيع شده است.

در حال حاضر ۷۳ خانواده محسنين و ۱۹۶ تن يتيم تحت حمايت از خدمات کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان بروجن بهره مند مي باشند.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۰:۴۱

29 Dec 2019