۰
plusresetminus
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: هرکرد از هیچ حزبی حمایت نمی‌کند اما اگر مانند سالیان اخیر برخی به دلیل سیاست‌های کلان و بخواهند به دانشگاه لطمه زنند با این افراد برخورد می کنیم.
دانشگاه آزاد شهرکرد در انتخابات از هیچ حزب و جناحی حمایت نمی‌کند/با کسانی که قصد لطمه زدن به دانشگاه را دارند، برخورد می‌شود
عبدالله قاسمی پیربلوطی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: بحث دغدغه‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها یکی از مسائل مهمی است که باید همواره مدنظر قرار گیرد.

وی با بیان اینکه این دغدغه یکی از اهداف مهم دانشگاه در سال ۹۶ است چون ما به دنبال آن هستیم که دانشجویان با حجاب مناسب وارد دانشگاه شوند افزود: پوشش ظاهری دانشجویان باید در شان دانشگاه باشد، به همین دلیل موضوع فرهنگ در سال ۹۶ به عنوان یکی از دغدغه‌های دانشگاه مطرح است و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

قاسمی با اشاره به نزدیکی به انتخابات تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از هیچ حزبی حمایت نمی‌کند اما اگر مانند سالیان اخیر برخی به دلیل سیاست‌های کلان و بخواهند به دانشگاه لطمه زنند با این افراد برخورد می کنیم.

وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد شهرکرد به نظر شورای نگهبان احترام می‌گذاریم و برای هر حزب و جناحی که بخواهد در چارچوب قانون تریبون آزاد برگزار می‌کنیم اما از هیچ حزب و جناحی حمایت نخواهیم کرد.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۲۸:۰۸

16 Jan 2020