۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۱۸۴۴۳
مطالبه مردمي؛

نبود ستاد مديريت بحران در شهرستان بن و آغاز مشکلات زمستانی

ستاد مديريت بحران يكي از نياز هاي اساسي هر شهرستان به شمار مي رود که نبود چنين ستادي در شهرستان بن اين شهر را با معضلاتي همراه کرده است.
نبود ستاد مديريت بحران در شهرستان بن و آغاز مشکلات زمستانی
به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از زنگ خبر، بارش باران يکي از نعمت هاي الهي است که سبب حاصل‌خيزي زمين هاي اراضي شده و لبخند رضايت را بر لب هاي کشاورزان مي کارد.

در شهرستان بن نيز همانند اکثر شهرستان‌هاي ديگر شغل اصلي مردم کشاورزي است و آغاز بارش باران از ابتداي فصل پاييز سبب رضايت شهروندان اين شهرستان مي شود.

اما بايد گفت گاهي اوقات اين نعمت الهي به دليل عدم مديريت صحيح در شهرستان و نبود ستاد مديريت بحران نه تنها موجب سود و رضايت شهروندان مي شود بلکه خسارت هايي نيز به اين شهرستان وارد مي کند.

ازجمله مشکلاتي که با بارش هاي اخير اين شهرستان با آن ها دست به گريبان شده است را مي توان آب گرفتگي معابر، قطع برق و شکسته شدن درختان و مواردي از اين قبيل را مزرح نمود.

گاهي زباله هايي در معابر و جوي هاي شهر ديده مي شود که در طول سال جمع آوري نشده و با بارش هاي جزئي هم موجب گرفتگي مسير هاي آب شده و آب باران در خيابان ها و کوچه ها جاري مي شود.

قطع برق نيز يكي ديگر از مشكلاتي است كه درهنگام بارندگي، مردم با آن مواجه هستند و در برخي اوقات مدت زمان زيادي طول مي كشد تا برق شهر دوباره به جريان افتد.

باتوجه به اينکه بارندگي هاي پاييزي و زمستاني آغاز شده است و ان شالله در آينده شاهد بارش هاي بهتري خواهيم بود نياز است مسئولان شهرستان قبل از آغاز فصل زمستان و تشديد بارندگي ها به اين مساله با جديت بيشتري پرداخته و ستاد مديريت بحران را در شهرستان داير کنند.

انتهاي پيام/ف/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۳۱:۴۳

27 Dec 2019