۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۴۰۸۵۳
نماز جمعه لردگان/

امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري بزرگترين مناديان وحدت درعصر حاضراند

امام جمعه گفت: بسيج به تعبير امام راحل آن شجره طيبه و آن درخت تنومند و پر ثمري است که به بعد از انقلاب تشکيل شد و اين ثمرات شجره طيبه اين شهدا و بسيجيان مخلص هستند .
امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري بزرگترين مناديان وحدت درعصر حاضراند
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام سيد مهدي تاج زاد امام جمعه لردگان ضمن تبريک ميلاد پيامبر مكرم اسلام و خاتم النبين(ص) و امام جعفر صادق(ع) گفت:  ۱۷ ربيع الاول، سالروز ميلاد پيامبر مكرم اسلام و خاتم النبين(ص) است. وجود مقدس و منور پيامبرى كه سراسر نور، پاكى و تجلى بهترين صفات الهى و انسانى است كه در غربت عصر تاريكى انسانيت طلوع كرد و تا ابد خواهد درخشيد. به‌همين‌دليل است كه آن حضرت، دليل بعثت خود را «اتمام و اكمال مكارم اخلاق» عنوان مى‌نمايند.
 
وي افزود: ايام ميلاد با سعادت رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفي(ص) ايام جشن باشکوه ملت مسلمان در سراسر جهان اسلام است که با تدبير و هوشمندي بنيانگذار جمهوري اسلامي حضرت امام خميني(ره) به «هفته وحدت» شهرت يافته است.
 
تاج زاد بيان داشت: هفته وحدت فرصتي مناسب است که با محور قراردادن آموزه‌هاي پيامبر اعظم(ص) دل‌هاي مومنين به يکديگر نزديک شده و اختلافات به کناري گذاشته شود و آثار و برکات اين همگرايي در زندگي اجتماعي ما جاري و ساري گردد.

خطيب جمعه لردگان بيان داشت:  امام خميني(ره) و مقام معظم رهبري حضت آيت الله خامنه بزرگترين مناديان وحدت درعصر حاضرهستند.
 
امام جمعه لردگان در ادامه به مناسبت فرارسيدن سالروز فرمان تشكيل بسيج توسط امام راحل(ره) گفت: بسيج به تعبير امام راحل  آن شجره طيبه و آن درخت تنومند و پر ثمري است که به بعد از انقلاب تشکيل شد و اين ثمرات شجره طيبه اين شهدا و بسيجيان مخلص هستند .
 
وي با اشاره به تعبير مقام معظم رهبري گفت: بسيج به معناي حضور در هر مکان و هر جايگاهي که اسلام و قرآن و امام زمان (عج) از حضور آنان خوشحال مي شود بسيج بايد آنجا حضور پيدا کند .
 
تاج زاد گفت: يكى از مهم‌ترين راه‌هاى حفظ و صيانت از انقلاب و تقويّت شجره‌ى طيّبه ولايت فقيه و مقابله با چالش‌ها و تهديدات و نگرانى‌ها، بازگشت به فرهنگ بسيجى و تكيه بر مبانى و مؤلفه‌هاى بسيجى و حضور همه اقشار بسيجى در عرصه‌هاى جهاد و در عرصه‌هاى گوناگون مى‌باشد.
 
وي با اشاره به سخن حضرت امام خمينى(ره) اشاره نمود و گفت: «بسيج تنها منحصر به ايران اسلامى نيست، بايد هسته‌هاى مقاومت را در تمامى جهان به‌وجود آورد و درمقابل شرق و غرب ايستاد.»

 امام جمعه لردگان گفت: امروز جلوه‌هاى تحقق بسيج جهانى اسلام را مى‌توان در تثبيت قدرت حزب االله لبنان كه ترس و وحشت را به جان صهيونيست‌ها انداخته و هم‌چنين تشكيل بسيج مردمى الحشد الشعبى عراق، نيروهاى دفاع ملى سوريه، مقاومت فلسطين با حضور حماس و جهاد اسلامى و يا انصارالله يمن كه سه ونيم سال است با ۷۰۰ هزار رزمنده و دستان خالى در مقابل رژيم سعودى تا بن دندان مسلح و ائتلاف نامبارك آن‌جانانه ايستاده است، مشاهده كرد. همه اين دستاوردها محصول انديشه امام راحل در تشكيل بسيج جهانى اسلام و راهنمايى‌هاى سكاندار انقلاب اسلامى حضرت آيت‌الله خامنه‌اى(مدظله‌العالى) است.

 
خطيب جمعه لردگان در پايان با گلايه از مسئولين شهرستاني و استاني گفت: شهرستان لردگان داراي بيشترين و بالاترين درصد بيکاري در کشور و استان است .

وي افزود: در چند ماه اخير دو وزير به شهرستان لردگان سفر نمودند خروجي آنها چه بود؟ چرا مسئولين استاني و شهرستاني پيگيري مطالبات مردم نيستند؟ .
 
وي نيز از وضعيت بد موبلمان شهري نيز گلايه مند بوداند و گفت: اگر مسولين شهرستان نميتوانند کاري بکنند حداقل براي خروج از وضعيت بد اين شهرستان از استانهاي هم جوار مهندسين و مشاوراني بکار بگيرند .
 
تاجز زاد در ادامه نيز از قيمت هاي سرسام آور محصولات و کالاها در شهرستان اشاره نمود و گفت: چرا اتاق اصناف ، تعزيرات حکومتي و ديگر مسئولين رسيدگي نمي کنند .
 
انتهاي پيام/630 ل
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۶:۵۳

27 Dec 2019